مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

پیروزی برابر استقلال، مغرورمان نکرده است/ دیدار سختی مقابل سایپا داریم

پیمان صاحب جمعی گفت: با پیروزی مقابل استقلال تهران بازیکنان از شرایط روحی خوبی برخوردارند اما مغرور نشدیم و امیدوارم فردا شاهد بازی با کیفیتی باشیم.

دیدار سختی مقابل سایپا داریم اما به دنبال ۳ امتیاز هستیم به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان صاحب جمعی مربی نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت با سایپا گفت: دیدار سختی مقابل سایپا داریم احترام زیادی برای علی دایی قائل هستیم و می دانیم تیمی که فردا مقابل آن بازی داریم از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

او افزود: تیم آنالیز ما بازی تیم فوتبال سایپا و سپاهان را در هفته اول لیگ برتر از نزدیک تماشا کرده است بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم می دانیم بازی آسانی در پیش نداریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: با برد هفته اول مقابل استقلال تهران بازیکنان از شرایط روحی خوبی برخوردارند اما مغرور نشدیم و امیدوارم فردا شاهد بازی با کیفیتی باشیم و از هواداران می ‌خواهم در این دیدار ما را تنها نگذارند.

وی در خصوص غیبت فراز کمالوند در نشست خبری گفت: کمالوند رابطه خوبی با خبرنگاران دارد و به دلیل اینکه نتوانستیم برای نوبت صبح سالن وزنه مناسبی پیدا کنیم ساعت تمرین تغییر کرد و او از من خواست از شما معذرت خواهی کنم.

گفتنی است، به دلیل غیبت فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی خبرنگاران از مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سوالی نپرسیدند و این نشست را تحریم کردند.

انتهای پیام /

 

نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار