نفتی ها برای گرفتن مجوز بازی به فدراسیون فوتبال رفتند

مسئولان باشگاه نفت تهران برای پیگیری صدور مجوز بازی بازیکنان این تیم به فدراسیون فوتبال رفتند.

نفتی ها برای دریافت مجوز بازی به فدراسیون فوتبال رفتندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه نفت تهران صبح امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شدند تا با پرداخت بحشی از بدهی های خود مجوز بازی بازیکنان نفت تهران را در ادامه رقابت های لیگ برتر کسب کنند.

نفتی ها هفته پیش با پرداخت مبلغی حدود 50 میلیون تومان، مجوز حضور بازیکنان جدید خود در نخستین هفته لیگ را گرفتند و حال برای دریافت مجوز دائمی آن ها باید بخش دیگری از مطالباتشان را تسویه کنند.

منصور عرفانیان(سرپرست باشگاه)و فرامرز ورمقانی(سرپرست تیم) در حال حاضر در فدراسیون فوتبال حضور دارند و درصدد هستند با پرداخت ضمانت نامه های لازم، نظر محمدرضا ساکت را جلب کرده و پس از دریافت نامه دبیر کل، مجوز بازی بازیکنان نفت تهران را دریافت کنند.

درحالی که طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است شاگردان حمید درخشان ساعت 16 امروز(شنبه) برای برگزاری دیدار با فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر به اهواز بروند اما تکلیف مجوز بازی آن ها تا ساعاتی دیگر مشخص می شود.

سرپرست باشگاه نفت تهران پس از حضور در فدراسیون  فوتبال برای پیگیری مجوز بازی بازیکنان این تیم به سازمان لیگ رفت و به نظر می رسد مشکل نفتی ها در حال حل شدن باشد.

سرپرست تیم نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار ما این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/

رایزنی نفتی ها برای دریافت مجوز بازی شاگردان درخشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار