دایی: بی اخلاق ها به درد هیچ تیمی نمی خورند/ سایپا را به همدلی کامل می رسانیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نباید فقط به بعد فنی بازیکن نگاه کنیم، فوتبالیست بی اخلاق با تمام مهارتش، به درد هیچ تیمی نمی خورد.

دایی: دیدار سختی برابر صنعت نفت داریمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار سایپا با صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان صنعت نفت انگیزه بالایی دارند و این کار را برای ما در دیدار فردا مقابل این تیم سخت می کند.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: بازی حساس و سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برند و مسابقه قبلی خود را خوب بازی کرده است. در دیدار مقابل نفت آبادان نباید اشتباه کنیم و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوردیم

علی دایی افزود: در این هفته خوب تمرین کردیم و امیدوارم با کسب پیروزی به داده های بالای جدول برسیم بازیکنان زحمت کشیدند و امیدوارم مزد زحمات خود را بگیرند. در این دیدار محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم هستند و امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به این مسابقه برسند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: اگر توجه کنید می‌بینید میانگین سنی بازیکنان ما پایین است اما همین جوانان سابقه بازی ملی دارند. من روی جوانان خیلی حساب می کنم و امیدوارم بتوانند جوانان کنار بازیکنان با تجربه موفق باشند.

علی دایی تصریح کرد: باید بازیکنان جوان در تمام ابعاد بررسی شوند تا به جایگاه بالا برسند ما به جوانان بها می‌دهیم و همیشه نشان دادیم که از جوانان استفاده می‌کنیم. فقط از لحاظ فنی نباید روی بازیکن کار کرد، بازیکنی داشتیم که از لحاظ فنی در بهترین سطح بوده اما از لحاظ اخلاقی جایگاهی نداشته است. به غیر از مسائل فنی باید به بازیکنان جوان مسائل اجتماعی و اخلاقی را بیاموزیم.

سرمربی سایپا در پایان گفت: در تیم سایپا از بازیکن ۱۷ ساله داریم تا سی و چند ساله. پیشرفت بازیکنان جوان بستگی به خودشان دارد اگر بخواهد مثل بعضی از بازیکنان باشد نمی‌توانند پیشرفت کند‌. مخالف بازیکن سالاری هستم در تیم باید جمع دوستانه باشد اما بزرگتر کوچکتر جایگاه خود را بدانند. اگر عملکرد ما در فصل قبل را ببینید متوجه میشوید اگر همدلی و رفاقت نبود و بازیکن سالاری وجود داشت ما به جایی نمی‌رسیدیم.

 

انتهای پیام/

دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا با صنعت نفت آبادان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
هی روزگار
Germany
مجتبی
۲۲:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
اخلاق یعنی
ایا کمیته انضباطی این همه توهین و بی ادبی هواداران تراکتور میبینه و ساکت وا میسه.. متاسفم الان اگه هوادار استقلال یا پرسپولیس بودن چند بازی محروم و چندین میلیون جریمه ... ولی هواداران تراکتور سازی از فحاشی به مرحوم هادی نوروزی تا بزرگان فوتبال و نگه داشتن بازیکنان فوتبال در فرودگاه تا 90 دقیقه باز هم دست بردار نبودن کسی نیست این بی ادبی رو جواب بده
آخرین اخبار