یاوری: منصوریان از حاشیه سازی دوری کند/تهران و اصفهان مدعی قهرمانی لیگ هستند

عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال ایران گفت:منصوریان باید از حاشیه ها دوری کند و با یک ریکاوری ذهنی به دنبال کسب نتایج بهتر باشد، حاشیه سازی برای او سودی ندارد.

محمود یاوری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیش بینی قهرمان لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: البته پیش بینی تیم قهرمان در حال حاضر بسیار مشکل است و باید حداقل چهار هفته از رقابت های لیگ سپری شود تا بتوان در این مورد نظر کارشناسی داد اما با این وجود تیم های پرسپولیس، استقلال و دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن با توجه به عملکرد مناسب در فصل نقل و انتقالات شانس بالایی برای تصاحب عنوان قهرمانی دارند.

 او با اشاره به پیروزی چهار بر یک تیم پارس جنوبی جم برابر گسترش فولاد تبریز گفت: در هفته نخست لیگ شاهد یک دیدار جالب و تماشایی میان تیم های پارس جنوبی جم و گسترش فولاد تبریز بودیم که تیم تازه وارد پارس جنوبی توانست شگفتی ساز شود و حریف خود را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. به نظر من تیم پارس جنوبی در صورت تداوم روند کنونی می تواند به حریفی خطرناک برای تیم های لیگ برتری تبدیل شود.

 یاوری در مورد محرومیت و سپس بخشیده شدن سه بازیکن تیم استقلال از سوی کمیته انضباطی تصریح کرد: همه مربیان تیم های لیگ برتری باید تلاش کنند تا بازیکنان تیم شان به تیم دعوت شوند زیرا نقطه اوج بازی یک فوتبالیست پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی است.

 پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: اگر چه تیم استقلال حق داشت که از سه بازیکن خود مقابل نفت آبادان استفاده کند اما ای کاش مسئولان این باشگاه به یک تعامل مثبت با فدراسیون فوتبال دست می یافتند. علیرضا منصوریان نیز باید در مقطع فعلی از حاشیه ها دوری کند و با یک ریکاوری ذهنی به دنبال کسب نتایج بهتر باشد، زیرا حاشیه سازی منصوریان برای استقلال سودی ندارد و به نفع تیم های رقیب تمام می شود.

 یاوری در پایان درباره دیدار تیم های پرسپولیس و الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: به اعتقاد من در حال حاضر همه شرایط برای پرسپولیس فراهم است تا با شکست الاهلی عربستان راه خود را برای رسیدن به کسب نخستین جام آسیایی اش فراهم کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه محمود یاوری در مورد مدعیان قهرمانی لیگ برتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار