اهواز؛

افزایش 5 برابری اعتبارات وزارت ورزش و جوانان

معاون وزیر ورزش و جوانان از افزایش 5 برابری اعتبارات حوزه ورزش و جوانان از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید از سال 92 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدعلی آقازاده، معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: تعامل خوب دولت و مجلس نقش مهمی در افزایش اعتبارات و توجه به رفع مشکلات و نیازهای این حوزه داشته است.

وی اذعان داشت: امسال 14 هزار میلیارد ریال از مصوبه مجلس یعنی 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده نصیب وزارت ورزش و جوانان می شود که مستقیم به شهرستان ها تزریق خواهد شد.

آقازاده گفت: هیات های ورزشی تا پایان سال بیش از 3 برابر پارسال از اعتبار برخوردار می شوند که می توانند از این اعتبار برای فعال تر شدن استفاده نمایند.

معاون وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: حدود 3 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که امیدواریم با اعتبارات لازم موجود در 3 یا 4 سال آن ها را تکمیل کنیم.

وی افزود: سیاست ما آغاز طرح جدید نیست، بلکه اولویت را بر اساس تکمیل پروژه های نیمه تمام گذاشته ایم.

سیدعلی آقازاده در بخش دیگری با اشاره به ظرفیت شهرستان اندیمشک اظهار کرد: بخش زیادی از افتخار آفرینی ورزشی استان خوزستان به استعدادهای ورزشی اندیمشک برمی گردد و توسعه زیرساخت ها در این شهرستان به رشد ورزش استان و کشور کمک می کند.

وی گفت: تکمیل مجموعه ورزشی شهید سروندی بعد از دو دهه بلاتکلیفی و در راستای بهبود زیرساخت های ورزشی اندیمشک بزودی آغاز می شود.

فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: بیش از 500 میلیارد ریال در مجموع از منابع مختلف در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک در حال هزینه است که این رقم به رشد هرچه بیش تر ورزش شهرستان کمک جدی می کند.

وی بیان کرد: در جای جای شهرستان اندیمشک پروژه های متعدد ورزشی با تنوع در نوع پروژه های برای همه اقشار و سنین و بانوان و آقایان در حال تکمیل است.

حسنوند اظهار داشت: اولویت این پروژه ها برای مناطق محروم است و اندیمشک بزودی شاهد انقلاب در این عرصه خواهد بود.

نماینده مردم اندیمشک افزود: بسیاری از پروژه های ورزشی در اندیمشک سال ها بلاتکلیف بود که با تلاش و پیگیری این پروژه ها در حال تکمیل و اتمام است.

وی اذعان داشت: اجرای پروژه های مختلف شامل مجتمع ورزشی، ورزشگاه شهید سروندی، پیست موتورسواری، پیست سوارکاری و دیگر طرح های شهرستان به شکوفایی هرچه بیش تر استعدادهای ورزشی اندیمشک کمک خواهد کرد.

فریدون حسنوند از اهتمام مسئولان استان و کشور به نیازهای ورزش شهرستان اندیمشک تقدیر کرد و اظهار کرد: ورزشکاران اندیمشک در میادین مختلف مقام های ارزشمندی کسب کرده اند که برای کشور و استان خوزستان همواره مایه افتخار است.

پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: برخورداری اندیمشک از استعداد و ظرفیت بالای ورزشی، مسئولیت مدیران شهرستان را سنگین تر کرده است.

وی تصریح کرد: در کمیته برنامه ریزی به این موضوع نگاه ویژه شده است ضمن اینکه با تلاش جدی، بخشی از مشکلات پروژه های بلاتکلیف حل شده است.

جهانگیری بیان داشت: با توجه به روند طی شده در اندیمشک، شاهد تحول جدی در زیرساخت های ورزشی هستیم.

کیومرث آریان متین، رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک افزود: اندیمشک دارای 2هزار ورزشکار می باشد که از این آمار 50 درصد سازماندهی شده اند.

وی اذعان داشت: سرانه ورزشی شهرستان اندیمشک 65 سانتی متر است که با تکمیل پروژه ها شاهد جهش در این عرصه خواهیم بود.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: اندیمشک از مناطق با استعداد ورزش خوزستان است که از هر 5 نفر مدال گیر خوزستان ، 2 تا از آن ها مربوط به اندیمشک است.

وی اذعان کرد: تقویت زیرساخت های ورزش اندیمشک به موفقیت ورزش استان خوزستان و کشور در عرصه ها و میادین مختلف کمک می کند.

حیدری با تشریح نیازهای ورزش اندیمشک گفت: مجموعه شهید سروندی اندیمشک بعد از 2 دهه با نگاه ویژه بزودی مجدد از سرگرفته می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت: این مجموعه 26 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و امیدواریم با قول مساعد معاون وزیر ورزش و جوانان این پروژه تا پایان سال افتتاح شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.