اراک/

افزایش بودجه ورزش در کمیسیون تلفیق را پیگیری خواهم کرد

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش بودجه ورزش در کمیسیون تلفیق را پیگیری خواهم کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی دربازدید از پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان شازند اظهار داشت: ورزش از نیازهای مهم و ضروری جامعه است که برای توسعه و پیشرفت آن نیازمند اعتبارات مناسب هستیم.

وی تصریح کرد: افزایش اعتبارات بخش ورزش می‌تواند بسیاری از هزینه‌های بخش بهداشت و درمان را کاهش دهد، چرا که ورزش نقش بسیار موثری در افزایش سلامت روحی و جسمی افراد دارد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش بودجه ورزش در کمیسیون تلفیق را پیگیری خواهد کرد، افزود: حمایت از اعتبارات ورزش و جوانان در مجلس موضوع بسیار مهمی است که همه نمایندگان باید به آن توجه داشته باشند.

عزیزی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در شازند خاطر نشان ساخت: با توجه به استقرار قطب صنعتی در این شهرستان می‌طلبد بخش صنعت نسبت به فراهم ‌سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش گام برداشته و امکانات لازم را برای ورزش جوانان این شهرستان فراهم سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: پروژه‌های عمرانی شازند هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در دست اجرا است و با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سعید ملکی افزود: امید می‌رود با تامین امکانات ورزشی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش ورزش در این شهرستان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی به همراه نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از پروژه در دست ساخت سکوی تماشاچی شهر شازند بازدید کرد./س

برچسب ها: ورزش ، بودجه ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.