همدان؛

افزایش بودجه ورزش در سال 96

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در همدان از افزایش چشمگیر بودجه ورزش در سال 96 خبر داد.

افزایش بودجه ورزش در سال 96
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا شعبانی‌بهار در مراسم تجلیل از ورزشکاران دومین المپیاد محلات همدان افزود: با نگاه ویژه نمایندگان مجلس به مقوله ورزش و بودجه وزارتی در برنامه بودجه سال آینده شاهد افزایش یک‌هزار و 450 میلیارد تومانی بودجه وزارت ورزش خواهیم بود.
 
وی افزود: در سال 95 در مجموع بودجه وزارت ورزش 800 میلیارد تومان بوده که با اضافه شدن این مقدار در سال آینده افزایش چشمگیری در بودجه و شرایط خوبی را در ورزش کشور شاهد خواهیم بود.
 
وی اظهار کرد: هر چند که ورزش قهرمانی از ضرورت‌های اصلی جامعه امروز ما به حساب می‌آید اما توجه به ورزش همگانی از مهمترین نکاتی است که طی سال‌های اخیر به آن توجه شده است.

شعبانی‌بهار با بیان اینکه شهرداری‌ها نقش مهمی در همگانی کردن ورزش برعهده دارند تصریح کرد: در همدان اینکه شهرداری توانسته تیم‌های زیادی در چهار رشته پرطرفدار ساماندهی باید الگو برای سایر شهرهای کشور باشد.

وی در پاسخ به درخواست شورای شهر همدان مبنی بر کمک به ورزش همگانی در همدان گفت: در هر نقطه که فضای ورزشی برای استفاده عموم پیش‌بینی شود ما در حوزه توسعه ورزش همگانی نسبت به تهیه وسایل ورزش کمک خواهیم کرد.

شعبانی بهار اظهار کرد: ورزش همگانی همدان به لحاظ مشارکت مردمی رتبه خوبی در کشور دارد و امیدوارم شاهد شکوفایی گسترده تر در این بخش باشیم.
 
در این مراسم از برترین های ورزش محلات شهر همدان تقدیر شد.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.