عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش خبر داد:

سالی 1400 میلیارد بودجه نقدی به ورزش اختصاص می یابد

زهرا سعیدی مبارکه اعتقاد دارد در برنامه ششم توسعه اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رخ خواهد داد.

سالی 1400 میلیارد بودجه نقدی به ورزش اختصاص می یابدبه گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت ورزش زهرا سعیدی مبارکه اظهار کرد: مجلس دهم با دید ویژه ای به ورزش و جوانان در برنامه ششم توسعه مصوبات خوبی برای این حوزه مهم داشته است و خوشبختانه اتفاقات خوبی برای این حوزه از سال آینده رخ خواهد داد.

نماینده مردم مبارکه با اشاره به اختصاص 0.27 درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش و جوانان افزود: به این ترتیب سالی 1400 میلیارد بودجه نقدی به ورزش اختصاص می یابد که یک پنجم این مبلغ باید برای اشتغال جوانان هزینه شود و ورزش همگانی و ورزش بانوان نیز از این بودجه سهم قابل توجهی دارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر افزایش بودجه ورزش قهرمانی در بودجه سال آینده و برنامه ششم اینگونه پاسخ داد: اختصاص این مبالغ به بخش هایی تعیین شده، دلیل نمی شود بگوییم به ورزش قهرمانی توجه کمتر شده است. ورزش قهرمانی جایگاه خاص خود را دارد و مجلس از هیچ کمکی به این بخش دریغ نخواهد کرد.

عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش درخصوص برخی حاشیه های موجود آمده در فوتبال که درمورد بحث سرمربی تیم ملی فوتبال است گفت: من معتقدم در این باره رسانه ها مسئولیت سنگینی دارند و خود آنها نباید به برخی اختلافات دامن بزنند. به هر حال فوتبال به لحاظ رسانه ای بیش از اندازه مورد توجه قرار می گیرد و البته این موضوع نیز نباید هر چند وقت یک بار باعث بروز چنین حواشی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار