ابلاغ 87 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی به استان اردبیل

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت :بالغ بر 87 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی در راستای مدیریت بدهی های دولت در سال 1395 به این استان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مظفری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود:  با توجه به دستور العمل ابلاغی از طرف خزانه داری کل کشور ، این اداره کل مدارک دستگاههای ذینفع را جمع آوری و پس از کنترل و صدور تاییدیه و تخصیص آن در زمان مقرر ، آنها را در اختیار بانک ملی استان قرار داد .

وی تصریح کرد :بانک مذکور پس از دریافت مدارک نسبت به صدور اسناد اقدام و آنها را در اختیار این اداره کل قرار داده  که پس از بررسی به دستگاههای اجرایی ذینفع واگذار شدند .
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار کرد : در راستای مدیریت بدهی های دولت در سال 1395 از محل ردیف (2) جدول شماره (3) تبصره (36) قانون اصلاح بودجه  سال 1395 کل کشور ، علاوه بر42 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی  که از محل اعتبارات عمرانی  قبلاً در اختیار دستگاههای اجرایی استان قرار داده شده و تمام مبالغ با دریافت اسناد مالی از طریق ذیحسابان و مدیران مالی هزینه شده است،دوباره  بیش از 45 میلیارد تومان نیز باعنوان اسناد خزانه اسلامی بانکی به این استان ابلاغ گردید.

 

انتهای پیام/ع

 

اسناد خزانه اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
با امید اینکه در محل های درست هزینه بشه