منصوری در همایش فصلی خانه احزاب:

قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود

عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود و موضوع صدور پروانه فعالیت احزاب و باطل کردن آن باید تغییر کند.

قانون احزاب بسیاری از فعالین را گوشه‌نشین کرده است به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آذر منصوری عضو حزب اتحاد ملت ایران در همایش فصلی خانه احزاب که پیش از ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات 29 اردیبهشت برگ زرین دیگری بود بر افتخارات ملت آگاه ایران و مردمی که آمدند و میزان بودن رای خود را با شکوه هر چه تمام‌تر به نمایش گذاشتند و مجریان و مسئولین برگزاری انتخابات نیز متعهدانه حق الناس را پاس داشتند.

منصوری با اشاره به اینکه انتخابات نه تنها تعیین سرنوشت است بلکه رویکرد نهادهای مردم سالاری است و خروجی صندوق ها نه تنها فضای چهار سال را تعیین می‌کند بلکه آینده کشور را در دست دارد، عنوان کرد: قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود و موضوع صدور پروانه فعالیت احزاب و باطل کردن آن و همچنین زیر نظر گرفتن فعالیت احزاب باید تغییر کند تا احزاب مستقل عمل کنند.

عضو حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه انتخابات توسعه متوازن سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و در توسعه سیاسی نقش احزاب در پسا و پیش از انتخابات اهمیت دارد، تاکید کرد: احزاب در بزنگاه می توانند انتخاب مردم را آگاهانه سازند و فعالیت نامزدها را هدفمند کند،.

وی با اشاره به اینکه فعالیت حزبی در کشور ما با مشکل مواجه است، افزود: من به عنوان کسی که دو دهه فعالیت حزبی انجام می‌دهم و قانون احزاب را هم مطالعه کرده‌ام، معتقدم این قانون بسیاری از فعالین را گوشه‌نشین کرده و باید اصلاحاتی در آن انجام شود.

 انتهای پیام/

 فعالیت حزبی در کشور ما با مشکل مواجه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار