اشرفی اصفهانی در همایش فصلی خانه احزاب:

آقای روحانی مردم را فراموش نکنید/ کابینه دوازدهم قوی و کارساز باشد

رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: کابینه دوازدهم باید قوی و کارساز باشد و مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم را حل کند.

آقای روحانی مردم را فراموش نکنید/ کابینه دوازدهم قوی و کارساز باشدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در همایش فصلی خانه احزاب که در محل وزارت کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: خانه احزاب در دولت اصلاحات پیشتاز و موثر بود اما در دولت‌های نهم و دهم احزاب را تعطیل کردند.

اشرفی‌اصفهانی با بیان اینکه جایگاه خانه احزاب رفیع است، خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور که در این همایش حضور دارد، گفت: آقای امیری به روحانی بگویید مردم در انتخابات نقش به سزایی ایفا کردند و رأی‌شان بی نظیر بود پس مردم را فراموش نکنید.

وی اضافه کرد:‌ دولت آینده باید متفاوت از دولت یازدهم باشد امروز به کابینه قوی و کارساز نیاز داریم تا بتواند مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل کند.

رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری ادامه داد:‌دولت دوازدهم باید مقدمه‌ای برای دولت بعدی باشد اگر این دولت خدایی نکرده ضعفی داشته باشد امکان روی کار آمدن دوباره دولتی چون احمدی نژاد وجود دارد.

اشرفی اصفهانی تصریح کرد: اگر جای روحانی بودم به خانه‌های همه مردم می‌رفتم و از آنان تشکر می‌کردم البته این کار امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد:‌ تخریب‌ها و جوسازی‌ها بعد از پیروزی روحانی ادامه دارد در روز قدس که روز وحدت امت اسلامی است، دیدیم که چه اتفاقی افتاد.

رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد:‌ خانه احزاب باید با قدرت پیش برود و برنامه ریزی‌های دقیقی انجام دهد چرا که در دوره بعدی انتخابات می‌توانید کار ساز باشید.

انتهای پیام/

 

دولت آینده باید متفاوت از دولت یازدهم باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار