در برنامه تیتر امشب شبکه خبر مطرح شد؛

ذوالفقاری: به مردم قول می دهیم امنیت آنها تضمین شود/نعمتی: اگر هشیاری نیروهای حفاظتی و اطلاعاتی نبود آمار شهدا و زخمی ها بیش از اینها بود

تلاش جریانات تروریستی در سه سال گذشته ایجاد ناامنی در ایران بوده ولی با تلاش وزارت اطلاعات تمام تیم های تروریستی دستگیر و منهدم شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   ذوالفقاری گفت: تروریست‌ها در حادثه امروز قصد داشتند عملیات خود را در صحن حرم مطهر امام انجام دهند ولی قبل از ورود به صحن امام با آنها برخورد شد و ناکام ماندند.

وی افزود: در حادثه دوم در مجلس این افراد قصد ورود به محوطه اصلی مجلس را داشتند و عمدتا به ارباب رجوع های در مسیر آسیب رساندند و به طبقه چهارم ساختمان اداری رسیدند و در آنجا درگیری میان آنها و عوامل انتظامی و امنیتی بوجود آمد.

سردار ذوالفقاری ادامه داد: اینگونه گروه‌ها معمولا مناطق پر جمعیت را برای چنین عملیات خرابکارانه و تروریستی خودشان انتخاب می کنند همچنین در حاشیه حرم مطهر امام راحل افرادی هم دستگیر شدند.

وی افزود: کلا" مناطق زیارتی و مناطق حساسی مثل مجلس برای ما مهم هستند و بلافاصله بعد از وقوع این حادثه به کل کشور آماده باش داده شد.
در سوریه و عراق افرادی دستگیر شده اند و افرادی بصورت خاص در تلاشند در ایران ایجاد ناامنی کنند و برای این اقدامات تروریستی برخی کشورهای منطقه و آمریکا سرمایه گذاری کرده اند.
کشورهای صهیونیستی در این فرقه گرایی سرمایه گذاری کرده اند و اینها در محاصره قرار گرفته اند و نوع تعلیمات و تلقیناتی به اینها می شود که اینها را تا کشته شدن پیش می برد.
 
ناکامی تروریست ها در حوادث تروریستی تهران
 
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ادامه داد: امروز ما تمام قسمت‌ها را تحت پوشش قرار دادیم و جلسات مختلف تامین امنیت تشکیل شد و تمام راههای مواصلاتی به داخل کشور را کنترل کردیم و در ارتباط با مناسبت‌های پیش رو اقدامات امنیتی مناسب را انجام خواهیم داد.

و همه تحرکات آینده را کنترل خواهیم کرد اینها موجب نگرانی برای مردم نشود تنها باید بیشتر از قبل هوشیار باشند و تقریبا آماده باش سراسری است و به مردم قول می دهیم امنیت آنها تضمین شود.
این حادثه هشداری بود برای ما که از حوادث تروریستی در امان باشیم. او افزود: ما ایام انتخابات را در امنیت کامل پشت سر گذاشتیم در این دوران هم دو تیم تروریستی را در کشور منهدم کردیم.
 
بهروز نعمتی دیگر مهمان برنامه گفت: داعش به نوعی بابت شکستی که در سوریه و عراق متحمل شده است دست به اقدامات عملیات تروریستی می زند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: داعش به دنبال این بود امنیت و ارامش مردم ما را برهم بزند و خدشه دار کند اما با این اقدامات آنها مردم ما مصمم تر از همیشه می شوند.
نعمتی با تشکر از نیروهای حفاظتی و اطلاعاتی گفت: اگر هشیاری این نیروهای خدوم نبود آمار شهدا و زخمی های این حادثه تروریستی بیش از اینها بود.

 
ناکامی تروریست ها در حوادث تروریستی تهران
 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: فضای صحن علنی مجلس امروز پس از متوجه شدن این عملیات تروریستی طوری بود که اگر ممانعتی نداشتند در مقابل این نیروهای تکفیری تروریستی اسلحه به دست می گرفتند.
وی گفت: خانه ملت از مردم است و ما جزء مردم و از مردم هستیم. او افزود: تروریست ها را طوری شستشوی مغزی داده اند که با انگیزه از پیش تعیین شده وارد چنین اقداماتی می شوند.
نعمتی در خصوص دست های پشت پرده گفت: همان هایی که با مجهز کردن داعش گروهک های تروریستی را بوجود آورده اند امروزه گریبانگیر آنها شده است و قطعا هدایت کنندگان این تروریست ها حامیان آنها و بابت همین پرچم آنها را بالا می برند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: با شکستی که داعش از دست یابی به منابع اقتصادی حاصل فروش نفت خورد عملا رو به نابودی رفت و امروزه در موصل عراق و سوریه شکست خورده اند عملا از داشتن یک دولت پوشالی شام و عراق( داعش) ناامید شده اند.
 
 
 
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.