یاسوج؛

نصب پوستر های تبلیغاتی برروی دیوارهای شهر یاسوج ممنوع شد

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: نصب و چسباندن هرگونه پوستر انتخاباتی و تبلیغاتی برروی دیوارها و منظر شهر یاسوج ممنوع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ کرم اله غلامیان روز سه شنبه در جمع مدیران شهری یاسوج افزود: به استناد ماده ۹۲ قانون شهرداری ها هر گونه تبلیغات برروی بدنه و منظر شهر ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری لازم است که کاندیداها و نمایندگان آنان نسبت به رعایت قانون مذکور توجه جدی داشته باشند.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: شهرداری در سه سال گذشته هزینه گزافی را به منظور زیبا سازی منظرهای شهری با انجام رنگ آمیزی سطوح نازیبا در سطح شهر کرده است که بی توجهی به نحوه تبلیغات  موجب خسارت زیادی به چهره شهر می شود.

وی افزود: براساس قانون انتخابات نصب پوستر در سطح شهر ممنوع بوده و شهرداری با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

غلامیان تاکید کرد: از آنجا که نمایندگان مردم به عنوان مدافع حقوق شهروندان شناخته می‌شوند لازم است تا این اصل را قبل از شروع انتخابات به عنوان نخستین وظیفه درسرلوحه کارخویش قرار دهند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا های شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.