یاسوج؛

راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع

فرماندار شهرستان لنده گفت: هیچ کس حق راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و انتخاباتی در سطح شهرستان را نداشته و در صورت مشاهد مراجع ذیصلاح برخورد خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ دارا کریمی‌نژاد در جلسه توجیهی کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به ضرورت توجه به امنیت انتخابات گفت: شهرستان لنده به لحاظ امنیتی یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان و کشور می‌باشد.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه و پیشرفت است افزود: با توجه امنیت خاص حاکم بر شهرستان لنده، استقبال خوبی در زمینه راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان شده که امیدواریم با ورود سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی شاهد رشد و شکوفایی در این منطقه باشیم.

فرماندار لنده تصریح کرد: هر اقدامی در جهت ایجاد ناامنی در شهرستان خیانت به توسعه بوده و باید تلاش کنیم این امنیت و  آرامش را برای همیشه نهادینه و حفظ نماییم.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه وزارت کشور مجری انتخابات است یادآور شد: شایعاتی که خارج از چارچوب وزارت کشور شنیده می‌شود را نباید مورد توجه قرار دهید اگر پیام و یا ابلاغی در زمینه برگزاری انتخابات وجود داشته باشد خصوصاً در مورد تمدید انتخابات کاندیداها از طریق فرمانداری مطلع خواهند شد.

وی به تعداد ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: 115 نفر برای روستاها و 47 نفر در حوزه شهر کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

کریمی‌نژاد به الکترونیک بودن انتخابات اشاره و گفت: سعی شده با توجه به حساسیت‌های موجود و شرایط جریانات سیاسی و طوایف افراد و مجریان انتخابات در شعب اخذ رأی به گونه‌ای انتخاب شوند که نارضایتی‌ها به حداقل برسد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لنده ادامه داد: بیش از 44 شعبه اخذ رأی در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 177 شعبه ثابت و یک شعبه سیار در سطح شهر به اخذ رأی مردم می‌پردازند.

وی به کاهش ضریب تخلفات و تقلب در تعرفه‌های انتخابات اشاره و افزود: بیش از 17 کد امنیتی در تعرفه‌های رأی لحاظ شده که امکان تقلب را به صفر رسانده است.

فرماندار لنده در ادامه به ضرورت رعایت قانون توسط کاندیداها و حامیان آنها یادآور شد: جابه‌جایی نیرو از شهر به روستا و یا  برعکس خلاف قانون بوده و در صورت بروز اتفاق کاندیداها باید پاسخگو باشند.

کریمی‌نژاد به آمارها و ارقام در کانال‌های(نظر سنجی) اشاره کرد و گفت: این آمار غیر رسمی بوده و سایت‌ها و کانال‌ها تنها  با گرفتن هزینه‌هایی از کاندیداها سعی در فریب افکار عمومی را دارند؛ نباید فریب این سیاه‌کاری‌ها را بخورید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لنده ضمن تأکید بر برخورد با شایعه‌سازی‌ها و تخریب افراد گفت: هرگونه اعلام نتیجه از سوی  فرمانداری صورت می‌پذیرد و نباید فریب سایت‌ها و کانال‌های غیر رسمی را بخورید.

کریمی‌نژاد رصد برنامه‌های انتخاباتی در شهرستان را یادآور شد و افزود: راه‌اندازی کاروان‌های انتخاباتی از سوی هر شخصی خلاف قانون بوده و با برخورد جدی و قانونی رو به رو خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.