یاسوج؛

تعیین 924 شعبه اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 924 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات تعیین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ فتاح محمدی گفت: علاوه بر این، برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت 195 شعبه اخذ رأی مکانیزه ویژه انتخابات شوراهای اسلامی شهر تعیین شده است. 

 رئیس ستاد انتخابات استان افزود: از مجموع 924 شعبه اخذ رأی 332 شعبه اخذ رأی شهری است که 323 مورد آن ثابت و 9 مورد آن سیار هستند.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد 592 شعبه روستایی هستند که 183 مورد از شعب روستایی ثابت و 409 مورد آنها سیار است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در مجموع 506 شعبه اخذ رأی ثابت و 418 مورد شعبه اخذ رأی سیار برای کل استان پیش بینی شده است که شعب اخذ رأی عشایری نیز در میان شعب اخذ رأی سیار وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه در سه شهر دوگنبدان، دهدشت و یاسوج انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود افزود: مانورهای آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر مذکور پیش بینی شده اند که آموزش های لازم را به مردم ارائه می دهند.

وی، مردم را به شرکت در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی دعوت کرد و ادامه داد: برگزاری انتخابات الکترونیکی فرصتی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است که توسط عموم افراد جامعه که با وسایل الکترونیکی آشنایی دارند به سرعت انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: بهتر است در روز رأی گیری افراد کم سواد یا بی سواد با همراهی افراد با سواد، آشنا به کار با وسایل الکترونیکی یا آموزش دیده در محل شعبه اخذ رأی حضور یابد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.