یزد؛

بحث گردشگری از جمله فرصت‌های اقتصادی و توسعه‌ای استان

گردشگران خارجی فرصتی برای انتقال فرهنگ ایرانی به مردم دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  استاندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌ گردشگری استان یزد، گفت: وجود گردشگران خارجی در ایران فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ و ارزش‌های ایرانی اسلامی به مردم دنیا است.  

سیدمحمد میرمحمدی در همایش جشن جوان که به مناسبت روز جوان در یزد برگزار شد، با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت علمی و اجرایی نیروهای جوان در راستای توسعه بیش از پیش استان و کشور، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای آینده جوانان یکی از مهمترین رسالت‌های دولت‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان یزد، افزود: بحث گردشگری از جمله فرصت‌های اقتصادی و توسعه‌ای استان است که باید با به کار گیری نیروهای مستعد و آگاه از آن کمال استفاده را کرد.

میرمحمدی با بیان این که برخی از نگاه ها به گردشگری تهدید محسوب می شود، گفت: با اقداماتی که طی چند سال گذشته در حوزه گردشگری انجام شده است به بسیاری از افراد ثابت شد که علی وجود برخی تهدیدات در حوزه گردشگری، امکان استفاده مفید و تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها به خوبی وجود دارد.

استاندار یزد توجه به مسائل فرهنگی در حوزه گردشگری را ضروری دانست و بیان کرد: از طریق گردشگری است که می توانیم فرهنگ ایرانی اسلامی را به سایر نقاط منتقل کنیم.

این مقام مسئول گردشگران خارجی به ایران را سفیران اخلاق ایرانی و فرهنگ اسلامی در دنیا عنوان کرد و ادامه داد: ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های دقیق اقدامات موثری در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی بین گردشگران خارجی انجام دهیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به زندگی مسالمت آمیز ادیان مختلف در استان یزد، خاطرنشان کرد: وجود اقلیت های دینی در ایران نشان دهنده وجود فرهنگ والای ایرانی و اسلامی در این کشور است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار