شهرکرد؛

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می شود

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با ۶ عنوان کتاب در قالب‌های فردی و خانوادگی در این استان خبر داد.

وی گفت: در این جشنواره کتاب‌هایی با موضوع شخصیت معنوی حضرت امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) از ۱۹ فروردین امسال و به صورت فایل فشرده و کتاب مکتوب در کتابخانه‌های عمومی استان در دسترس علاقمندان گذاشته شده است.

خلیل مقدم با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد می‌باشد افزود: زمان جمع آوری و ارسال پاسخنامه‌ها اول تا دهم تیرماه سالجاری تعیین شده است.

وی اضافه کرد: این جشنواره در راستای توسعه سرانه مطالعه کتاب، ترویج فرهنگ رضوی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشناسازی اقشار مختلف جامعه با زندگی ائمه اطهار (ع) برای دومین سال پیاپی و همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

خلیل مقدم با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۵ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند پیش بینی کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش یابد.

گفتنی است: سال گذشته در جشنواره کتابخوانی رضوی از ۳۱۳ منتخب فردی و هشت خانواده در استان چهارمحال و بختیاری، با اهدای جایزه تجلیل شد.

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار