شهرکرد؛

رونمایی از 14 عنوان کتاب رضوی

در آیین اختامیه اولین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد، از 14 عنوان کتاب رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیین اختامیه اولین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در تالار اندیشه فرهنگسرای شهرکرد، از 14 عنوان کتاب رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: «پابوسی» و «هدیه باران» نوشته مریم جهانگشته، «حاجت دل های بی قرار» و «راز این عشق» نوشته مریم عرفانیان، «تا ابتدای جاده راهی نمانده» و «در انتظار سپیده دم» نوشته نسرین پرک از مشهد، «بوی سیب استجابت» نوشته شعله ایل بیگی پور، «نصیحت ننه ماهی» نوشته فاطمه صالحی، «قلبم کبوتر بال هایم فرشته» نوشته ارمغان عظیمی، «زائر بهار» نوشته لیلا جعفری، «قایم باشک» نوشته امید مردانی، «گنبد خورشید» نوشته معصومه مهری، «هدیه» نوشته امیررضا نظری از چهارمحال و بختیاری و «آشنای غریب» نوشته مهری محدثی از قم، کتاب های رونمایی شده در این جشنواره بود.

جواد کارگران افزود: از ٢١٠ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره و بر اساس اعلام هیأت داوران، ٣ اثر در بخش آثار چاپ شده و ٤ اثر نیز در بخش آثار آماده چاپ، حائز رتبه های اول تا سوم شدند که در این آیین مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آوردگان آثار برتر فرهنگی هنری و کمک به انتشار گسترده تر این آثار را از اهداف این جشنواره بیان کرد.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی همزمان با دهه کرامت، با پیام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران، و مسئولین استانی در شهرکرد برگزار شد.

از اول ذی‌القعده خجسته سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا فرخنده سالروز ولادت پر خیر و برکت حضرت امام رضا (ع) در یازدهم این ماه، به عنوان «دهه کرامت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.