یزد؛

خبرهای ورزشی امروزچهارشنبه13اردیبهشت

خبرهای ورزشی امروز چهارشنبه13اردیبهشت در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  

١-حضور دو و ميدانی كاران جانباز و معلول استان در مسابقات كشوری
تيم دو و ميدانی استان يزد متشكل ازحسن آخوندی ،محسن ابویی ، سجاد سلیمی ، سیدعلیرضا پوپک ،احسان زنجیریان ،مهدیه خاکباز ، هانیه فروزان مقدم و سعید گلچینان از امروز در تهران و در ماده هاي مختلف با دو ميدانی كاران استان های ديگر مسابقه دهند.
گفتنی است اين مسابقات به مدت پنج روز در تهران برگزار می شود.

٢-چهار تنيسور برتر مسابقات تنیس مناطق 5 گانه کشور در اردكان مشخص شدند

از سری مسابقات تنیس مناطق 5 گانه کشور که در مجموعه ازادی اردکان درحال برگزاری است تنیسور ها به رقابت پرداختند و 4 تنیسور به مرحله نیم نهایی راه یافتند.

عطا سلجوقیان ،حسام کسائیان وصابر سلیمانی پور از اصفهان و احمد موذن از کرمان چهار تنيسور برتر اين رقابت ها هستند كه طبق برنامه عطا سلجوقیان با حسام کسائیان ديدار مي كند و وصابر سلیمانی پور به مصاف احمد موذن مي رود.


٣-برگزاری همايش ورزش برای تونيك

اولین همایش و کارگاه ورزش برای تونیک با حضور ياسمن مويدی بنايان گذار اين رشته ی كاملا ايرانی فردا از ساعت هشت تا دوازده صبح در ورزشگاه شهيد صدوقی برگزار می شود.

ورزش برای تونیک روشی است که با الهام از کدگذاری بین المللی حروف الفبا طراحی شده است.این ورزش اجرای تمرین های همزمان کلیه ورزشکاران در سنین مختلف با شرایط جسمانی متفاوت را امکان پذیر می سازد.

هر فردی می تواند برای تونیک را با انتخاب و سلیقه شخصی خود اجرا نماید.


٤-جدال نماينده ی فوتسال استان با صدراي قم در چارچوب ليگ زير گروه فوتسال كشور

تیم ارین سرام ابرکوه نماينده ی فوتسال استان در ليگ زير گروه فوتسال كشور بعد از برد پر گل ١٠بر١مقابل شهرداری بشرویه از ساعت ١٦ در دومين گام به مصاف صدرای قم می رود.

گفتنی است تیم فوتسال آرین سرام ابرکوه در گروه چهارم این مسابقات با تیم های خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، قم و سمنان همگروه است . 

این مسابقات به میزبانی شاهرود در حال برگزاری است و دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند. 

٥-مسابقات چهار جانبه فوتبال ساحلی، جام خاتم با شركت چهار تيم برسام اردكان،كوير اردكان،مقاومت گلساپوش و ياران مباركه اصفهان از امروزبه مناسبت هفته معلم و پاسداشت مقام معلم اخلاق آیت الله سید روح الله خاتمی (ره) در ورزشگاه ازادي برگزار می شود.

 كه طبق برنامه از ساعت ١٩ کویر اردکان به مصاف گلساپوش یزد می رود و ساعت٢٠ برسام اردکان از یاران مبارکه اصفهان پذيرايی می كند.

نتايج تا ساعت٢١:٣٠به اطلاع شما خواهد رسيد

٦-صدر نشينی ركابزن تيم دوچرخه سواری پيشگامان در اسيا

آروین معظمی گودرزی رکابزن تیم دوچرخه سواری پیشگامان صدرنشین رده بندی فدراسیون جهانی در قاره آسیا شد.

در تازه ترین رده بندی اعلامی از سوی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری آروین معظمی گودرزی رکابزن تیم دوچرخه سواری پیشگامان با 406 امتیاز صدر جدول رده بندی انفرادی بهترین رکابزن در قاره کهن را به خود اختصاص داده است.

 پس از گودرزی رکابزنانی از قزاقستان ، بلژیک و اسپانیا در رده های دوم  تا پنجم قرار دارند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار