یزد؛

زنان درموفقیت سازمان ها سهیم هستند

نقش زنان در موفقیت سازمان ها را نمی توان نادیده گرفت.

محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: نقش زنان در بهبود وضعیت سازمان ها ، اعمال نظر و ساختار بخشی به دستورالعمل ها ، ایجاد پویایی در سیستم و کسب افتخارات سرنوشت ساز را نباید نادیده گرفت.

صحتی الگو پذیری از حضرت زهرا (س) در زندگی  و نگاه نو و دقیق به زندگی حضرت صدیقه کبری را مهم دانست و افزود:بانوان این شرکت در سطوح مختلف علمی ، ورزشی ، ارتباطات اجتماعی ، عقیدتی و دینی خوش درخشیده و نگاه مثبت و قابل قبولی از خود به جای گذاشته اند.

وی توجه به خدامحوری و نمایش یک شخصیت زن واقعی مسلمان را مورد تاکید قرار داد و در خصوص جایگاه زن از نگاه امام راحل (ره) بیان کرد :  زن و قرآن به مثابه یک دستگاه انسان ساز هستند و  بدون حضور بانوان ، انقلاب مردم  ایران نیز به شکست مبدل می شد.

این مسئول با اشاره به اینکه زنان در کنار مردان، به ویژه در دوران ستم شاهی،بدون امکان مادی بر طاغوت زمان غلبه کردند،اذعان داشت : امروز نگرش ابزار گونه و حیوانی به شخصیت زن جای خود را به نگاه معنوی و الهی و در نظر گرفتن زن به عنوان همسر ، فرزند و یک عنصر موثر اجتماعی تغییر کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به پیشینه جایگاه زن در دوران مشروطیت و رژیم ستم شاهی ، قطبی شدن جامعه ، ایجاد فشار سیاسی و فساد آن دوران را یادآور شد و بی تفاوتی به نقش زنان در برخی جوامع غربی را مورد انتقاد قرار داد.

 پیش از این سخنان یکی از کارشناسان حوزه خانواده مباحثی نظیر:ضرورت های پیش از ازدواج جوانان ، شیوه های روابط زوجین، پرهیز ازدخالت والدین در زندگی فرزندان پس از ازدواج و شیوه مدیریت خانواده ، مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار