یزد؛

گسترش همکاری های مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان با اداره ورزش و جوانان

رییس هیات ورزش صنعت آب و برق استان یزد از گسترش همکاری های مشترک ورزشی با اداره ورزش و جوانان در سال جدید خبر داد.

 محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان درگفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضمن تشریح فعالیت های ورزشی صنعت آب و برق در سال گذشته ، پرداختن به ورزش را به عنوان عامل پیشگیرانه در برابر بیماری ها امری مهم توصیف کرد  و گفت : ایجاد روحیه نشاط در بین کارکنان ، تقویت روحیه مشارکت و حفظ سلامت جسم و روان ، از جمله دلایل اهمیت دادن مجموعه وزارت نیرو به امر ورزش است.

صحتی با بیان اینکه افراد ورزشکار از اخلاق خوش و روحیه بالایی برخوردارند ، ایجاد انگیزه برای مشارکت کارکنان به امر ورزش به صورت خانوادگی را مورد تاکید قرار داد .

و ی افزود : یکی از خاطره انگیز ترین رویدادهای ورزشی در دو سال گذشته ، حضور صدها نفر از ورزشکاران وزارت نیرو در برنامه کویرنوردی شهرستان بافق بود که با بهره گیری از تجربیات این رویداد ، برنامه های مشابهی را در سال جاری ویژه کارکنان اختصاص خواهیم داد. 

این مسئول در صنعت برق ، مشارکت هیات ورزش صنعت آب و برق در برنامه های هیات ورزشهای همگانی استان را از دیگر برنامه های امسال  اعلام کرد و افزود: افزایش فعالیت های ورزشی مشترک با هدف ترویج فرهنگ سازی مدیریت مصرف در جامعه ، حضور در برنامه روز سه شنبه های  بدون خودرو با شرکت در ورزش همگانی دوچرخه سواری شهرستان یزد و تقویت برنامه های ورزشی همگانی دیگر  با همکاری سازمان ورزش و جوانان از برنامه های امسال است.

 صحتی موضوع استعداد یابی کارکنان و فرزندان آنان در حوزه ورزش را مهم خواند و گفت : با انعقاد تفاهم نامه همکاری با هیات تنیس روی میز استان ، پرداختن به این ورزش مفرح ، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد: با تجهیز سالن ورزشی و بهره گیری از ظرفیت های موجود ، نسبت به گذشته شاهد استفاده بیشتر همکاران از امکانات ورزشی شرکت باشیم.

درپایان مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق رییس هیات ورزش تنیس روی میز و رییس ورزشهای همگانی استان از امکانات ورزشی شرکت توزیع نیروی برق بازدید کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار