بیرجند؛

برگزاری اولین همایش خیرین ورزش یار در خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری اولین همایش خیرین ورزش یار در شانزدهم اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛افضل پور مدیر کل ورزش و جوانان استان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب گفت:این همایش ساعت ۹ صبح شانزدهم اردیبهشت ماه در مجتمع غدیر شهرستان بیرجند برگزار می شود.

وی به محدود بودن بودجه های دولتی اشاره کرد و افزود:با تکیه بر این بودجه ها نمی توان کاری را پیش برد و همچنین انجام فعالیت های گسترده عمرانی از توان دولت خارج است و در این راستا باید خیرین روی کار آمده و کمک کنند.

افضل پور با بیان اینکه در این همایش پروژه های نیمه تمام استان به خیران معرفی می شوند تا آنان در اتمام این پروژه ها ما را یاری کنند، گفت:درصدد جذب خیران بیشتری هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ۸۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در نقاط استان وجود دارد،افزود:برای اتمام این پروژه ها ۷۰ میلیارد تومان نیاز است و از آنجایی که تکیه بر منابع دولتی زمان بر است به پتانسیل خیرانی که در حوزه ورزش حمایت می کنند تکیه می کنیم.

وی از وجود ۱۶ پروژه خیر ساز در استان خبر داد و اظهار کرد:در این راستا تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای این پروژه ها توسط خیران هزینه شده است و همچنین بیش از ۸۰ درصد این پروژه ها گودهای باستانی هستند که در حال ساخت است.

افضل پور گفت:یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تملک از سال ۹۴ مانده بود که در سال ۹۵ جذب و برای ساخت پروژه ها هزینه شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کل اعتبارات تصویب شده برای استان را ۱۹ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:از این میزان حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده را در سال ۹۶ خواهیم داشت.

وی از برگزاری جشنواره استانی نشاط و امید جوانان خبر داد و گفت:این جشنواره دوازدهم اردیبهشت ماه در استان برگزار می شود.

افضل پور افزود:در این جشنواره برنامه هایی از جمله معرفی جوانان برتر در حوزه های مختلف اعم از گردشگری، جوان مؤثر در حوزه نشاط آفرینی، جوان مؤثر در حوزه فضای مجازی و ورزش و جوان مؤثر در مشارکت اقتصادی و کارآفرینی انجام و تقدیر می شود.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار