کرمانشاه؛

سهم اعتبارات مرحله اول استانی امسال گیلانغرب 66میلیارد ریال است

سرپرست سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: سهم اعتبارات مرحله اول استانی امسال گیلانغرب 66میلیارد ریال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرهادهمتی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گیلانغرب گفت: این میزان اعتبارمربوط به مرحله اول توزیع اعتبارات شهرستان است که  برای اجرا و تکمیل طرح های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فرهنگی و مذهبی، کشاورزی ، راه های اصلی و روستایی، منابع آب، حمل و نقل و عمران شهری و روستایی و... هزینه می شود.
وی ادامه داد:  توزیع اعتبارات با  اولویت وتاکید بر ایجاد اشتغال است که بهبود وضعیت فضای آموزشی ، افزایش سطح بهداشت شهرستان ، بهداشت دام ، آموزش وترویج ، تامین آب ، بهسازی روستاها و اجرای طرح هادی ، توجه به مساجد ، پایگاههای مقاومت بسیج ، راهداری و بهسازی راههای اصلی و فرعی ، بهبود وضعیت شهری و توجه به مسئله محیط زیست را در اولویت اول قرار داده ایم .
همتی افزود: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته از 25 درصد رشد برخوردار است و امسال با برنامه ریزی صورت گرفته، تکمیل طرح های نیمه تمام هم در اولویت است.
وی اضافه کرد برای رفع نارسایی ها، دستگاه های اجرایی شهرستان باید با اولویت بندی طرح های عمرانی در دست اقدام ، نسبت به جذب اعتبار و تکمیل طرح ها اقدام کنند. سرپرست فرمانداری اضافه نمود توزیع مرحله دوم اعتبارات نیز پس از ابلاغ صورت خواهد گرفت که اصل واساس آن بر بهبود وضعیت کسب وکار برنامه ریزی شده و شامل اعتبارات مربوط به کمک های فنی اعتباری ، توازن و سایر موارد است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.