سندرز: خودم را یک دموکرات نمی‌دانم

برنی سندرز اظهار داشت با وجود شرکت در تور همبستگی کنوانسیون ملی حزب دموکرات آمریکا، خود را دموکرات نمی‌داند.

سندرز: خودم را یک دموکرات نمی‌دانمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، «برنی سندرز»، سناتور ایالت «ورمونت»، سه‌شنبه شب در گفتگو با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی»، اظهار داشت با وجود شرکت در تور همبستگی کنوانسیون ملی حزب دموکرات آمریکا به ریاست «تام پرز»، خود را دموکرات نمی‌داند. 

سندرز در پاسخ به سؤال مجری درخصوص اینکه آیا خود را دموکرات می‌داند، اظهار داشت: «خیر. من مستقل هستم.» وی در ادامه افزود: حزب دموکرات برای موفقیت -که خواسته من هم هست- باید از عضویت افراد مستقل استقبال کند. سندرز همچنین، گفت احتملاً تعداد افراد مستقل در آمریکا بیش از دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان باشد. حزب دموکرات باید کارگران و جوانان را به عنوان اعضا بپذیرد و حزبی از توده مردم تشکیل دهد؛ این چیزی است که ما نیاز داریم. 

ماه آوریل گذشته، «جف ویور»، مدیر ستاد انتخاباتی سندرز، در گفتگو با بلومبرگ، اظهار داشت سناتور ایالت ورمونت پس از انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا نیز یک «دموکرات» باقی خواهد ماند. 

سندرز که به‌همراه پرز در این گفتگو شرکت کرده بود، در ادامه افزود حزب دموکرات بر روی مسائل مهمی از قبیل وضعیت طبقه متوسط و خدمان درمانی همگانی متمرکز شود.   

پرز نیز اظهار داشت حزب دموکرات خدمات درمانی را به‌عنوان یک «حق» است و نه «امتیاز»، باور دارد.  


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار