تایمز اسرائیل: السنوار در خان‌یونس است نه رفح

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که برخلاف ادعای مقامات این رژیم رهبر حماس در رفح نیست بلکه او در تونل‌هایی نزدیک خان‌یونس است.

دو مقام صهیونیست به روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی گفتند که بنابر اطلاعات بدست آمده یحیی السنوار، رئیس دفتر حماس در غزه در تونل‌های نزدیک خان‌یونس مستقر است، نه در رفح که ارتش اشغالگر درحال حمله به آن است.

براساس گزارش النشره، این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: این دو مقام تاکید کردند السنوار اولین کسی است که ارتش قصد ترور او را دارد به همین دلیل، او خود را نشان نمی‌دهد.

ماه گذشته روزنامه القدس گزارش داد که یحیی السنوار با فرماندهان میدانی خارج از تونل برای پیگیری پیشرفت عملیات نظامی و نظارت بر توزیع کمک‌ها میان مردم غزه دیدار و با آنان گفت‌وگو کرد.

شایان ذکر است که یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه است. وی در سال ۱۹۶۲ به دنیا آمده است. اسرائیل چندین بار او را دستگیر و به چهار حبس ابد محکوم کرده است. او در نهایت به فعالیت خود در رهبری گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) بازگشت و سپس در سال ۲۰۱۷ و مجدداً در سال ۲۰۲۱ به عنوان رئیس جنبش در نوار غزه انتخاب شد.

رژیم صهیونیستی به بهانه حمله به نیروهای حماس در رفح به این منطقه که بیش از یک میلیون آواره را در خود جای داده است، حمله و گذرگاه رفح که تنها گذرگاه باریکه محاصره شده غزه است را اشغال کرد. اکنون با فاش شدن این گزارش مشخص شد با وجود ادعای صهیونیست‌ها این رژیم به دنبال السنوار در رفح نیست بلکه قصد قتل‌عام دوباره مردم فلسطین را دارد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
76 سال است که نوابغ جنگی فلیسطین را شهید کرده اید
ولی یک عده باهوش تر .جسورتر. جوان تر .جایشون را گرفتند
پس با ترور شخصیت ها .در عرض این چند دهه
راه به جایی نبرده اید
بجز فلیسطینی ها را جری تر کردید
پس ظلم پایدار نیست .روش انسانی را پیشه کنید
آخرین اخبار