حزب‌الله سایت السماقه رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت لبنان اعلام کرد پادگان و سایت نظامی رژیم صهیونیستی رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان حزب الله صبح امروز شنبه تایید کرد که «دشم»، استحکامات و پادگان سایت صهیونیستی رامیا در مرز با فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس گزارش المیادین، بیانیه مقاومت توضیح داد که هدف قرار دادن این سایت با تسلیحات موشکی مستقیم و هدایت شونده و گلوله‌های توپخانه انجام شده و خسارات مستقیم نیز درپی داشته است.

مقاومت همچنین اعلام کرد که نیروهای آن ساختمانی را که سربازان ارتش اشغالگر در شهرک المطله در آن مستقر بودند، با سلاح‌های مناسب که مستقیماً به آن اصابت می‌کرد، هدف قرار دادند. مقاومت در بیانیه دیگری اشاره کرد که هدف قرار دادن المطله در پاسخ به حملات این رژیم به روستا‌ها و منازل جنوبی و هدف قرار دادن غیرنظامیان به ویژه در طیر حرفا صورت گرفت.

مقاومت همچنان به عملیات خود علیه اهداف مختلف در مرز با فلسطین اشغالی و شمال آن ادامه می‌دهد. حزب‌الله روز گذشته در حمایت از غزه و مقاومت آن و در پاسخ به حملات اشغالگران به لبنان، اهداف خود را  بیشتر کرد.

مقاومت لبنان همچنین شهرک «کریات شمونه» را با موشک «کاتیوشا» هدف قرار داد، علاوه بر آن پادگان «یفتاح» را با سلاح‌های راکتی و یک پرتابگر فلک هدف قرار داد. پیش از این رزمندگان مقاومت سایت صهیونیستی «السماقه» در تپه‌های اشغالی «کفر شعوبا» را هدف حملات موشکی و تجهیزات جاسوسی توسعه‌یافته در سایت « مسکاف عام» را نیز هدف قرار دادند.

در نتیجه عملیات حزب الله، افسران ارشد ارتش اشغالگر در گفتگو با رسانه‌های صهیونیستی اذعان داشتند که این عملیات‌ها که ۷ ماه است ادامه دارد، منجر به خسارت‌هایی در شهرک‌های صهیونیستی شده که بازگشت شهرک نشینان صهیونیست را به تاخیر می‌اندازد. این افسران افزودند: به دلیل افزایش حملات حزب‌الله، ساکنان شمال خانه‌ای برای بازگشت نخواهند داشت.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
چند بار اگر بجای خسارات اقتصادی و لجستیکی که توسط خود امرای دین فروش عرب و یانکیها بلافاصله جبران و حایگزین میشود، از صهیونها تلفات بالای نظامی بگیرید باقی پروسه فروپاشی را خودشان کامل میکنند. مثل گرگهای گرسنه به حان هم افتاده و یکدیگر را تکه پاره خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
همین عرب ها عقل دارن منافع مردم وآینده شون رو خراب نمیکنند بهترین زندگی با بهترین امکانات دارن
آخرین اخبار