کرمان؛

احداث 20 هكتار گلخانه هيدروپونيك در ارزوئيه

مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه گفت: ارزوئیه با 20 هکتار گلخانه هیدروپونیک گامی موثر در اجرای اقتصاد مقاومتی برداشته است .

احداث 20 هكتار گلخانه هيدروپونيك در ارزوئيه به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، امیری پاک مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه گفت: شهرستان ارزوئیه با توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در سطح 20 هکتار گلخانه هیدروپونیک و 4 هکتار گلخانه خاکی در سال زراعی 95 گامی موثر در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف بهره‌وری آب و بهره‌وری تولید برداشته است .

وی افزود: 20 هکتار گلخانه مدرن هیدروپونیک در مجتمع کشاورزی ابراهیم آباد روستای وکیل آباد ارزوئیه با هدف تولید صیفی جات و گلهای زینتی در دست اجراست که هم اکنون 5 هکتار از این گلخانه های مدرن آماده بهره برداری است که برای راه اندازی آن 10 میلیارد تومان هزینه شده است .

وی افزود: عملیات اجرایی 15 هکتار از این گلخانه ها در شهرستان ارزوئیه اسفند ماه سال گذشته با حضور مهندس زرم حسینی استاندار به همراه جمعی از مسئولان استانی آغاز گردید که برای احداث این میزان گلخانه 43 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است .

امیری در پایان افزود: با اجرای این گلخانه های مدرن برای 200 نقر بصورت مستقیم و 600 نفر غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی فتحی
۱۹:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام من فارغ التحصیل تولیدوپرورش گل وگیاهان زینتی ام آیامیتوانم باشما همکاری کنم
آخرین اخبار