کرمانشاه؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره فنی و حرفه ای با سایر دانشگاه های استان

به منظور افزایش مهارت آموزی در میان قشر دانشجویان دانشگاه های کرمانشاه ، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با دانشگاه های کرمانشاه قراردادی منعقد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رییس مرکز شماره ی یک فنی و حرفه ای استان  از برگزاری این کلاس ها  در سه جلسه و روز های زوج خبر داد و گفت : از این میان  کارگاه جوشکاری با حضور 45 نفر از دانشجویان مشغول فعالیت است  .

رضا عمران پور افزود:  فعالیت این کارگاه ، همان واحد های دانشگاهی است که به صورت عملی و با تجهیزات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای انجام می شود

وی افزود :دانشجویان علاوه بر شرکت در آزمون و گذراندن واحد های دانشگاهی می توانند مدرک مهارت آموزی در رشته ی مورد نظر را نیز کسب کنند .

رییس مرکز شماره ی 1 با اشاره به اینکه با دانشگاه های رازی ، صنعتی ، پیام نور ،سماء و جهاد دانشگاهی قرار داد هایی منعقد شده است افزود:  در دانشگاه رازی در رشته های مهندسی مواد ، شیمی ، مکانیک ، نساجی ،برق و گروه فیزیک و دانشگاه صنعتی  در رشته ی مهندسی صنایع ، پیام نور مهندسی صنایع و موسسه ی غیر انتفاعی جهاد دانشگاهی در رشته ی مهندسی مکانیک به دانشجویان آموزش داده می شوند .

رضا عمران پور کارگاه های عمومی ، جوشکاری و ورق کاری ، ماشین ابزار ، ریخته گری ، عملیات حرارتی ، انجماد ، برق و الکترونیک صنعتی را از رشته هایی معرفی کرد که دانشجویان واحد های عملی خود را در آنجا می گذارنند .

وی گفت : از ابتدای اجرایی شدن این طرح و انعقاد قرار داد  تا کنون بیش از هزار نفر از دانشجویان در طرح شرکت کرده و موفق به  گذراندن واحد های عملی دانشگاهی و نیز کسب مدرک مهارت در رشته های خود شده اند .
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.