کرمانشاه؛

دانشجویان در کنار گذراندن رشته باید یک مهارت یاد بگیرند

فرهنگ کارآفرینی در جامعه نیازمند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با هدف انتقال مهارت در رشته‌های گوناگون به فراگیران در تمامی سنین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: فرهنگ کارآفرینی در جامعه نیازمند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با هدف انتقال مهارت در رشته‌های گوناگون به فراگیران در تمامی سنین است.

وی گفت : مطابق تفاهم نامه ای که بین صندوق بازنشستگی کشور و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان منعقد شد ، این اداره کل آمادگی کامل برای ارائه خدمات آموزش مهارتی برای قشر بازنشسته را دارد.

ناصری امید بابیان اینکه تحصیلات دانشگاهی و آموزش عالی در جامعه امری مهم به شمار می آید یادآورشد: بهتر است  دانشجویان در کنارگذراندن رشته ی تحصیلی ، یک مهارت و تخصص مرتبط با رشته ی  خود را فراگیرند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه به ظرفیت آموزش عمومی رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ مهارت آموزی در جامعه به‌ویژه درمیان خانواده‌ها نیازمند فرهنگ سازی در بین اعضای خانواده ها است.

وی افزود : این آموزش‌ها مهارت‌های خاص مورد نیاز صنعت و نیز مهارت‌های عمومی بازار کار را فراهم می‌کند و  برای شاغلینی که به دلیل تغییرات فناوری دچار کاهش کارایی می‌شوند امکان به روز شدن و تکمیل مهارت را فراهم می‌کند.
 
انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.