کرمانشاه؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره فنی و حرفه‌ای با سایر دانشگاه‌های استان کرمانشاه

به منظور افزایش مهارت آموزی در میان قشر دانشجویان دانشگاه های کرمانشاه ، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با دانشگاه های کرمانشاه قراردادی منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به منظور افزایش مهارت آموزی در میان قشر دانشجویان دانشگاه های  کرمانشاه ، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  با دانشگاه های کرمانشاه قراردادی منعقد شد تا دانشجویان ، آموخته های خود را در قالب فعالیت های عملی و مهارت آموزی در مرکز آموزش شماره ی یک فنی و حرفه ای استان فرا گیرند .

رییس مرکز شماره ی یک فنی و حرفه ای استان  از برگزاری این کلاس ها  در سه جلسه و روز های زوج خبر داد و گفت : از این میان  کارگاه جوشکاری با حضور 45 نفر از دانشجویان مشغول فعالیت است  .

رضا عمران پور افزود:  فعالیت این کارگاه ، همان واحد های دانشگاهی است که به صورت عملی و با تجهیزات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای انجام می شود

وی افزود :دانشجویان علاوه بر شرکت در آزمون و گذراندن واحد های دانشگاهی می توانند مدرک مهارت آموزی در رشته ی مورد نظر را نیز کسب کنند .

رییس مرکز شماره ی 1 با اشاره به اینکه با دانشگاه های رازی ، صنعتی ، پیام نور ،سماء و جهاد دانشگاهی قرار داد هایی منعقد شده است افزود:  در دانشگاه رازی در رشته های مهندسی مواد ، شیمی ، مکانیک ، نساجی ،برق و گروه فیزیک و دانشگاه صنعتی  در رشته ی مهندسی صنایع ، پیام نور مهندسی صنایع و موسسه ی غیر انتفاعی جهاد دانشگاهی در رشته ی مهندسی مکانیک به دانشجویان آموزش داده می شوند .

رضا عمران پور کارگاه های عمومی ، جوشکاری و ورق کاری ، ماشین ابزار ، ریخته گری ، عملیات حرارتی ، انجماد ، برق و الکترونیک صنعتی را از رشته هایی معرفی کرد که دانشجویان واحد های عملی خود را در آنجا می گذارنند .

وی گفت : از ابتدای اجرایی شدن این طرح و انعقاد قرار داد  تا کنون بیش از هزار نفر از دانشجویان در طرح شرکت کرده و موفق به  گذراندن واحد های عملی دانشگاهی و نیز کسب مدرک مهارت در رشته های خود شده اند.
 
انتهای پیام/پ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.