مسابقات جام ریاست آفریقا؛

پورصادقی برنز گرفت

بانوی تکواندوکار کشورمان توانست مدال برنز مسابقات قهرمانی جام ریاست آفریقا را از آن خود کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسيون تكواندو، دومين و آخرين روز از اولين دوره مسابقات جام رياست آفريقا (G2) با حضور 339 تكواندوكار از 34 كشور از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن "ایبیات" آگادیر با مبارزات تكواندوكاران اوزان 58-، 68-، 80- و 87+ در گروه مردان و اوزان 49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز شد که در اين رويداد از كشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

پور صادقی برای اینکه مدال برنز این رقابت‌ها را بدست آورد، ابتدا به مصاف «سارا امین» رفت و 15 بر 4 پیروز شد، سپس در مبارزه با «آنلین گوفین» از بلژیک نتیجه را 15 بر یک به نفع خود به پیان رساند اما درمرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با قبول شکست برابر «کریستینا تومیک» از کرواسی قهرمان جام ریاست اروپا 2016 (4 –یک) به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

هدايت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو كمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ريحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار