مسابقات جام ریاست آفریقا؛

مدال نقره بر گردن اخوان

بانوی تکواندوکار کشورمان با شکست مقابل فاطمه مداحی به مدال نقره مسابقات جام ریاست آفریقا دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون تکواندو، نخستین روز از اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا با حضور 339 تکواندوکار از 34 كشور از ظهر روز گذشته (شنبه) در سالن "ایبیات" آگادیر با رقابت‌های اوزان 54-، 63-، 74- و 87+ کیلوگرم در گروه مردان و اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز و دقایقی پیش به پایان رسید.

کیانا اخوان برای کسب عنوان نایب قهرمانی ابتدا «زینا ماجد» از مراکش را با نتیجه 23 بر 2 از گردونه رقابت‌ها خارج نمود، در دیدار دومش به مصاف «سارا صابر» از مراکش رفت و با نتیجه 21 بر 10 پیروز شد و سپس با نتیجه 18 بر 15 «سوکاینا ساهیب» تکواندوکار مراکشی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله فینال شد. اخوان در دیدار پایانی خود رو در روی فاطمه مداحی هوگوپوش کشورمان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 9 بر 3 به مدال نقره رسید و بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زد.

هدايت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو كمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ريحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار