مسابقات جام ریاست آفریقا؛

خدابنده بر سکوی قهرمانی ایستاد

اکرم خدابنده با 3 پیروزی متوالی توانست مدال طلای مسابقات جام ریاست آفریقا را برای کشورمان بدست آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسيون تكواندو، دومين و آخرين روز از اولين دوره مسابقات جام رياست آفريقا (G2) با حضور 339 تكواندوكار از 34 كشور از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن "ایبیات" آگادیر با مبارزات تكواندوكاران اوزان 58-، 68-، 80- و 87+ در گروه مردان و اوزان 49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز شد که در اين رويداد از كشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

خدابنده برای کسب این نشان ارزشمند، ابتدا 8 بر 2 «نجوا مزیان» از مراکش را شکست داد، سپس برابر «روسانا سیمونالامو» از اسپانیا دارنده مدال برنز گرندپری 2014 و برنز مسابقات قهرمانی اروپا 2016 قرار گرفت که با توجه به آسیب تکواندوکار اسپانیایی، وی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد و خدابنده پیروز این میدان شد، نماینده کشورمان در دیدار پایانی خود توانست «ویام دیسلام» از مراکش را که در بازی های المپیک ریو 2016 با عملکردی خوب تا مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده بود را با نتیجه 6 بر 4 از پیش رو بردارد و بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها بایستد.

هدايت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو كمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ريحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار