اردبیل؛

شناسایی 33 واحد صنفی متخلف در شهرستان نمین

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین گفت: در اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی، تعداد 33 واحد متخلف در شهرستان نمین شناسایی و برخورد قانونی با آنها انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی جان خسروی افزود: در طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز که از اول اسفند سال 95 شروع و تا 31 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت تا ششم فروردین ماه جاری یک هزار و 640 مورد بازرسی از اصناف شهرستان انجام شده و برای 33 واحد صنفی، پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلف شناسایی شده به میزان 88 میلیون و 441 هزار ریال بوده و پرونده‌ها جهت رسیدگی و صدور حکم قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین افزود: کالاها و اصناف مورد تخلف شامل نانوایان، قصابی‌ها، خواربارفروشی‌ها، میوه فروشی‌ها و سایر اصناف بوده و به خاطر وجود ثبات نسبی در بازار و اقدامات پیشگیرانه از طریق اطلاع رسانی و حضور فعال و شبانه‌روزی محسوس و نامحسوس بازرسان در سطح شهرستان، هیچگونه کمبود کالا و خدمات مشاهده نشده است.

خسروی از تعیین کشیک اصناف برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و شهروندان خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 15 تن آرد مازاد بر سهمیه شهرستان جذب و بین نانوایان توزیع و در این ایام با نصب پلاکارد فعالیت داشتند تا بتوانیم شاهد رضایتمندی مردم و مسافران باشیم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.