اردبیل؛

بازرسی بالغ بر 24 هزار مورد از واحدهای صنفی در سطح استان اردبیل

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل از بازرسی بالغ بر 24 هزار مورد از واحدهای صنفی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احدی افزود: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از نابسامانی و افزایش بی رویه قیمت ها در ایام پایانی سال که با افزایش تقاضا و خریدهای نوروزی همراه است، طرح نظارتی ویژه نوروز 96 توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از اول اسفند ماه 95 شروع گرديد.

وی تصريح كرد: از اولين روز اجرای طرح تا ششم فروردين ماه سالجاری، تعداد 24 هزار و 77 مورد بازرسی از واحد های صنفی و عرضه کننده خدمات رفاهی در سطح استان اردبیل بعمل آمده و یک هزار و 3 پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 360 میلیون و 162 هزار و 713 ريال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است .

احدی خاطر نشان كرد: تعداد یک هزار و 620 مورد بازرسی از بازار میوه و مرکبات و یک هزار و 422 مورد بازرسی از شيرينی جات، آجيل و خشكبار انجام و در مجموع 45 پرونده تخلف به ارزش 13 میلیون و 251 هزار و 800 ریال تنظیم و جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است .

وی در ادامه از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قيمت، عدم صدور فاكتور، احتكار، و ... مراتب را بصورت حضوری و يا با سامانه ارتباطی 124 واحد رسيدگی به شكايات مردمی اطلاع دهند تا سريعاً تحت رسيدگی قرار گيرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.