ساری؛

آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا

امنیت امروز کشور مرهون تلاش و از خود گذشتگی شهداء ، ایثارگران وجانبازان است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام علی نوری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهیدحسن زاده در شهرستان بابل، با اشاره به فداکاری های شهداء دردوران دفاع مقدس گفت: امنیت امروز کشور مرهون تلاش و از خود گذشتگی های شهداء ،ایثارگران وجانبازان عزیز است .

وی افزود:آرامش کشور مرهون خون پاک شهداست و باید منزلت شهدا در جامعه نهادینه شود و بر همه ما لازم است که قدر رشادت وایثارگری های آنان را بدانیم.

خلاصه ای از زندگینامه شهید:

شهید مهدی حسن زاده در سال 1350در شهرستان بابل تولد یافت.فرزند خانواده ای نجیب ودین باور بودودر پرتو خصلتهای ایشان به نیکویی پرورش یافت.وی پس از سپری نمودن دوره اول نظری از میدان دانش اندوزی به عرصه کار وتلاش روی آورد وبه یاری خانواده مهربان خویش شتافت.

شهید حسن زاده پس از اعزام به خدمت مقدس سربازی و پشت سر گذاشتن دوره های آموزش نظامی به منطقه زاهدان عزیمت نمود تا در جبهه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به رزم و جهاد بپردازد وی در درگیری با سوداگران مرگ به اسارت آنها در آمد و به مدت چهار ماه در چنگ آنها اسیر بود و عاقبت در چهاردهم روز از آذر 1370درمنطقه زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد وبه لقاءالله پیوست. روحش شاد وراهش پررهرو باد

خلاصه ای از وصیت نامه شهید:

هروقت برسر مزارم آمدید به یاد اباعبدالله الحسین (ع) وشهدای گمنام باشید وبرای من گریه وزاری نکنید مگر به یاد حسین بن علی زیرا ما هرچه داریم از اهل بیت عصمت وطهارتداریم وباید راه وهدف آنان راادامه بدهیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.