ساری؛

خانواده های شهدا سرمایه های اجتماعی کشور

خانواده های شهدا سرمایه های اجتماعی ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمدپور خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در دیدار با خانواده شهیدان امیرخانلو گفت: خانواده های شهدا سرمایه های اجتماعی نظام هستند .

وی در این دیدار ضمن تبریک سال نو، شهدا و جانبازان را مظهرعزت و افتخار جامعه اسلامی دانست و افزود: شهدا در راه خدا از جان، مال و اندوخته های دنیایی خود گذشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت : وجود نعمت آرامش در ايران را مدیون بزرگ مردانی هستیم که با مجاهدت خود اقتدار و قدرت ايران را پايه گذاري و به جهانيان معرفی کردند.

سرهنگ محمدپور خانواده های شهدا را سرمایه های اجتماعی نظام دانست و افزود: خانواده های شهدا افتخار جامعه اسلامی هستند و همه بايد ادامه دهنده راه آنان در راستای حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی ايران باشيم.

وی گفت: شهدا با شهادت خود به قرب الهی نائل شدند و جانبازان مردان بی ادعایی هستند که با رشادت و جان نثاری در راه اسلام و دین یکپارچه برای پیروزی این انقلاب جنگیدند.

وی تکريم و گراميداشت ياد شهدا و جانبازان همچون جهاد دانست و افزود : وظيفه همه خادمان انقلاب آن است که همواره راه و روش شهدا را ادامه داده و با تکريم و تجليل از خانواده های شهدا همواره اين سرمايه های اجتماعی را محفوظ نگه دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در اين ديدار ضمن بررسی مشکلات خانواده شهيد با تقديم هدايايی به خانواده های شهدا از ايثارگری و فداکاری های آن عزيزان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار