دیدار بهادر مولایی با خانواده شهید مدافع حرم

قهرمان تیم ملی‌ وزنه‌ برداری با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهادر مولایی قهرمان تیم ملی‌ وزنه‌ برداری کشور و نادر دست ‌نشان سرمربی تیم‌ های لیگ برتری و دسته ‌اولی کشور و خونه به خونه مازندران با خانواده شهید مدافع حرم آملی مصطفی زال‌ نژاد دیدار کردند.

این قهرمان جهان و مربی مطرح تیم‌های فوتبال کشور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آمل بر سر مزار شهدای مدافع حرم حاضر و با شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

نادر دست ‌نشان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در حاشیه این دیدار گفت: شهدای مدافع حرم برای حراست از حریم اهل بیت و تامین امنیت کشور جان خود را از دست دادند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم تمام جان، مال و زندگی خود را در راستای اسلام قرار دادند و نمی‌توان در وصف این رزمندگی‌ها و جانفشانی‌های آنها سخنی بیان کرد.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در غربت جانفشانی کردند، گفت: قهرمانی شهدا ابدی است و ورزشکاران نباید به این قهرمانی‌های زودگذر دلخوش باشند.

بهادر مولایی ملی پوش وزنه ‌برداری کشور نیز در این دیدار گفت: شهدا بهترین الگوی مردم در زندگی ورزشی، اجتماعی و قهرمانی تمامی ورزشکاران و من هستند.

این ملی پوش وزنه برداری کشور با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور مرهون مجاهدت‌های شهدایی است که در دوران دفاع مقدس و امروز در راه دفاع از حریم اهل بیت به درجه رفیع شهادت رسیدند، افزود: دیدار با خانواده شهدا کمترین کاری است که می‌ توان انجام داد و یک ارزش برای همه ورزشکاران به ویژه بنده است.

در این دیدار رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل و جمعی از مردم این شهرستان هدایایی را به رسم یادبود به قهرمانان ملی و بین ‌المللی ورزش کشور اهدا کردند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار