ساری،

ترویج فرهنگ درختکاری با غرس نهال

کارکنان سپاه کربلای مازندران به مناسبت تقارن هفته شهید با هفته منابع طبیعی، با غرس نهال در محوطه این سپاه، یاد شهدای مدافع حرم و 10 هزار و 400 شهید استان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران پس از غرس نهال در ستاد این سپاه، درخت و درختکاری را سنتی اسلامی دانست و گفت: به مناسبت تقارن هفته شهید و منابع طبیعی به منظور اهمیت، گسترش و ترویج فرهنگ درختکاری، پاسداران و بسیجیان با حضور در پادگان گهر باران، پنج شنبه آخر هفته خود را با کاشت نهال و یاد شهدای مازندران ماندگار خواهند کرد.

وی درختان را مهمترین سامانه حیات بخش بشر و دارای جایگاهی انکار ناپذیر در تامین رفاه، آسایش و سعادتمندی بشر خواند و افزود: سپاه کربلای مازندران علاوه بر کاشت نهال در محوطه ستاد این سپاه در پادگانها، یادمانها و گلزار های شهدای استان مازندران به کاشت نهال و درخت خواهد پرداخت تا آثاری ارزشمند برای خدمت رسانی به مردم حال حاضر و آیندگان بجا گذارد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: با توجه به شرایط اقلیمی حاضر خوزستان و آلودگی های پدید آمده بر اثر گرد و غبار در شهر ها و مناطق آن استان، کاروانهای راهیان نور و اردوهای جهادی مازندران با استقرار در اهواز، ضمن کاشت درخت، سرسبزی، خرمی و پاکی را برای سالهای آتی به این استان به یادگار می گذارند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار