ساری؛

خانواده شهدا بزرگترين سرمايه انقلاب اسلامی

خانواده شهدا از بزرگترين سرمايه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا در ديدار با خانواده شهدا، گفت: ديدار با خانواده شهدا‌ يک توفيق الهی است و خانواده شهداء از بزرگترين سرمايه های نظام هستند.

وی به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات با خانواده‌ شهيدان صفر علی زائر اومالی و رمضان نوربخش از شهداء هشت سال دفاع مقدس و همکار متوفی باقر محمد زاده ديدار و از آنان دلجويی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در اين ديدار با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، فداکاری‌های خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را ستود و گفت :عزت و سربلندی اسلام ريشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد.

سرهنگ نصیری گفت: امنيت، آسايش و آرامش امروز كشور ثمره خون پاک شهدا است و آنان با جان نثاری خويش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند.

وی با اشاره به رواج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به ‌ويژه در ميان قشر جوان، گفت: ما تا قيامت مديون خون شهدا هستيم و خود را موظف می‌دانيم به عنوان خادم اين عزيزان تا جايی كه در توان داريم به خانواده معظم شهدا خدمت كنيم.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش های معنوی انقلاب‌اند و پيشرفت فرهنگی، اجتماعی و سياسی كشور مديون خون شهدا است.

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.