نام نویسی ۱۹۳۲ نفر برای شورای شهر و روستا در استان بوشهر

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از ثبت نام و نام نویسی یک‌هزار و ۹۳۲ نفر تاکنون برای انتخابات شورای شهر و روستای استان بوشهر خبر داد.

نام نویسی ۱۹۳۲ نفر برای شورای شهر و روستا در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان شورای شهر و روستا تا فردا ششم فروردین ادامه دارد اظهار داشت: پس از پایان ثبت‌نام از داوطلبان برای بررسی صلاحیت آنان، تا 16 فروردین استعلام از مراجع 4 گانه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر و  روستا در هیئت‌های اجرایی گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 17 فروردین تا 23 این ماه در هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اینکه  تا پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی بیش از یک‌هزار و 900 نفر در استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند افزود: تا پایان پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا یک‌هزار و 932 نفر برای  نامزدی انتخابات شورای شهر و روستای استان بوشهر نام نویسی کرده‌اند.

موسوی با بیان اینکه در استان بوشهر یک‌هزار و 533 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند خاطر نشان کرد: از یک‌هزار و 932 نفر ثبت نام شده انتخابات شوراهای شهر  و روستای  استان بوشهر، 1781 نفر از ثبت نام شدگان مرد و 151 نفرشان زن هستند.

وی با بیان اینکه 603 نفر از این تعداد برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی 37 شهر استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد: یک‌هزار 329 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی استان بوشهر نیز در بخشداری‌ها برای عضویت شورای روستایی ثبت نام کرده‌اند.

موسوی از ثبت نام 151 زن در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر خبرداد و گفت: از این تعداد 81 زن در شهرها و 70 زن در روستاها ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه در شهرها  603 مرد  برای انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کرده‌اند خاطر نشان کرد: در روستاها نیز یک‌هزار و 259 مرد بعنوان داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

وی، شهرستان دشتستان را بیشترین داوطلب ثبت نام شده  دانست و افزود:  فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر از ساعت 8 تا 16 آماده ثبت‌نام داوطلبان هستند که برای پیشگیری از ازدحام و تلف شدن وقت برای ثبت‌نام،  متقاضیان کار خود را به روزهای آخر موکول نکنند و  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.