آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از سیل

همه دستگاه‌های امدادی و اجرایی برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از سیل آماده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: همه دستگاه‌های امدادی و اجرایی برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از سیل آماده هستند.

هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه‌ای بارشی به استان از یکشنبه (29 اسفند) در آستانه سال جدید خبر داد و افزود :سامانه‌ای که تا سه‌شنبه (اول فروردین) است ، رگبار، باران، رعدوبرق، وزش تندباد و مواج شدن خلیج فارس را به دنبال دارد.

ایجاد گرد و خاک نیز  پدیده‌ای است که در این روزها باید انتظارش را داشت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان داشت :با توجه به پیش بینی بارش باران شدید در استان طی هفته آینده، همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی در آماده باش به سر می‌برند.

وی گفت: حدود پنج برابر مصرف آب کشاورزی و آشامیدنی استان بوشهر در بارندگی بهمن هدر رفت.

باستی با بیان این‌که آمادگی نیروها در سیل گذشته باعث شد خسارت‌ها کمتر باشد، اظهار داشت: این سیل 457 میلیارد تومان به استان بوشهر خسارت وارد کرد و اگر تعامل دستگاه‌ها نبود این خسارت بیشتر از این‌ها می‌شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر استقرار گروه‌های راهداری و پلیس راه در محورهای ورودی استان بوشهر، ادامه داد: در محورهای کنارتخته به برازجان، دیلم به گناوه و دیگر محورهایی که تردد مسافران نوروزی بیشتر است گروه‌‌های ویژه راهداری و پلیس راه مستقر شوند.

وی با اشاره به نقش موثر اطلاع رسانی صدا و سیما در بارش‌های شدید پیش‌رو، اطلاع رسانی به موقع را سبب کاهش مشکلات و خسارات عنوان کرد.


انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.