آماده باش مسوولان شهرستان دشتی برای پیشگیری از خسارت بارش سیل آسا

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی از آماده باش بودن تمامی دستگاه‌های امداد و نجات برای پیشگیری از خسارت بارش سیل آسا خبر داد.

آماده باش بودن مدیران دشتی برای پیشگیری از خسارت بارش سیل آسابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر حمید بردستانی صبح جمعه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتی ضمن ابراز خوشحالی از نزول رحمت الهی بر آمادگی تمامی اعضای مدیریت بحران شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: سالن‌های ورزشی در شهرها و روستاها، مساجد، حسینیه‌ها آماده اسکان احتمالی هستند. با توجه به ایام مسافرت‌های نوروزی مقرر شد ۹ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شود که مقدمات کار نیز فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه امکانات اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات دستگاه‌های اجرایی کاملا آمادگی لازم برای بحران احتمالی روزهای آتی را داشته باشند.

بردستانی با تاکید به ادارات برق، آب و گاز شهرستان دشتی گفت: آمادگی لازم برای رفع سریع قطعی‌های احتمالی به‌ویژه در نقاط دور افتاده و روستایی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بخشداران به کمک دهیاران مدیریت بحران روستاها را داشته باشند، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمبودها را ضمن اطلاع رسانی فوری به ادارات کل استان با کمک آنها تامین کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.