کرمانشاه؛

برگزاری مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان

مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه، امروز (25 اسفند) در محل پارک شرقی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بنا بر توصیف مقام معظم رهبری، کرمانشاه چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی است و اگر دقت داشته باشیم می بینیم که این توصیف شامل تاریخ، تمدن، طبیعت، سلحشوری و ... می شود.
 
نیک کردار ادامه داد: همه می دانیم که کرمانشاه مجموعه ای است که می توان آن را ایران کوچک نامیدظرفیت عظیم گردشگری استان بر کسی پوشیده نیست.
 
 وی  گفت: با زحمات همه دست‌اندرکاران و مسئولان، امروز کرمانشاه به مقصد جذابی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است.
 
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: این جای بسی خوشحالی است که در تمام ایام سال گردشگران داخلی و خارجی  از این استان زیبا دیدن می کنند و مردم کرمانشاه همانگونه که در طول تاریخی از زائران عتبات عالیات میزبانی خوبی به عمل آورده اند، امروز نیز وظیفه دارند این چهره زیبا مهمان نواز خود را حفظ کرده و آن را تقویت کنند.
 
وی با بیان اینکه محور توسعه کرمانشاه، گردشگری است، بیان کرد: امروز در این استان همه نوع زیرساختی برای توسعه گردشگری مهیاست و برای جذب گردشگر به آنچه که نیاز داریم، چهره باز و روی گشاده مردم برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران است.
 
قائم مقام ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه گفت: شعار امسال استان کرمانشاه در ایام نوروز، «نوروز متفاوت و خدمات متفاوت» است که امید است با سرلوحه قراردادن این شعار بتوانیم میزبانی شایسته ای از گردشگران نوروزی به عمل آوریم.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار