کرمانشاه؛

برگزاری دو رویداد مهم در اردیبهشت سال آینده

استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه به کار گرفته است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسداله رازانی گفت: روز 29 اردیبهشت ماه سال آینده، کشور شاهد برگزاری همزمان دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

استاندار افزود: مسئولیت سنگین و حساسِ برگزاری انتخابات بر عهده وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری هاست و دولت تدبیر و امید تمام توان خود را به کار گرفته تا این دوره از انتخابات با سلامت کامل و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

این مقام عالی استان اظهار کرد: روند ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراها از 30 اسفندماه و در شرایطی که کشور در تعطیلات رسمی نوروز به سر می برد آغاز می شود و همکاران ما در وزارت کشور کار ثبت نام داوطلبان شوراها را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه وزارت کشور نوروز بسیار پرکاری را پیش روی دارند، گفت: وزیر کشور از مدیران خواسته در بیشتر ایام نوروز در استان ها به حالت آماده و در دسترس باشند و به مسافرت های کوتاه بسنده کنند.

رازانی ادامه داد: فرایند برگزاری انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و ثبت نام از نامزدها نیز از اواخر فروردین ماه 96 به صورت رسمی آغاز می شود.

استاندار کرمانشاه افزود: ستاد انتخابات استان تاکنون نشست های متعددی را با حضور مدیران ارشد استان، اعضای ستاد انتخابات و مسئولین کمیته های ستاد و فرمانداران شهرستان های مختلف برگزار کرده و در این نشست ها آخرین بررسی های کارشناسی پیرامون برنامه هایی که قرار است در مراحل مخلتف فرایند برگزاری انتخابات انجام شود و همچنین تمهیدات لازم برای تهیه ابزارهای مورد نیاز و تدارکات اندیشیده شده و هماهنگی های نهایی در حال انجام است.

این مقام عالی استان اظهار کرد: امیدواریم در 29 اردیبهشت ماه شاهد انتخاباتی سالم و رقابتی و با حضور گسترده و باشکوه مردم فرهیخته ایران اسلامی باشیم.

رازانی همچنین با تاکید بر اهمیت بسیار بالای انتخابات شوراها در کشور اظهار کرد: شوراها از دستاوردهای مهم دوران دولت اصلاحات است و دولت تدبیر و امید نیز کاملاً معتقد به نقش آفرینی بیشتر شوراهاست.

استاندار کرمانشاه افزود: بخش قابل توجهی از اداره امور کشور بر عهده شوراهاست و این مجموعه ها عهده دار وظایف مهمی هستند.

این مقام عالی ادامه داد: شوراها تجربه دموکراسی در این کشور هستند و کسانی که معتقد به این آرمان می باشند باید کمک کنند این تجربه موفق از کار درآید.

رازانی اظهار کرد: از افراد توانمندی که دارای شایستگی های مدیریتی هستند و می توانند به اداره بهتر امور شهر کمک کنند باید خواست برای ثبت نام در عرصه انتخابات پا به میدان بگذارند تا مردم بتوانند در یک فضای رقابتی شایستگان را به عنوان نمایندگان خود راهی شوراها کنند.

 

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.