کرمانشاه؛

جمع آوری کامل معتادان متجاهر کرمانشاه تا پیش ازنوروز

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از جمع آوری کامل معتادان متجاهر کرمانشاه تا پیش از عید نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در این جلسه استاندار به شدت بر بحث جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر در ایام نوروز تاکید کرد.

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی‌های انجام شده از تمام ظرفیت‌های استان و دستگاه‌های ذیربط در زمینه جمع آوری، اسکان و درمان معتادان متجاهر استان اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمبود فضای نگهداری در این زمینه نداریم، گفت: تقسیم کار به خوبی میان دستگاه‌های مختلف انجام شده و از ظرفیت تمامی اماکن موجود که بتوان استفاده کرد برای این طرح استفاده می‌شود.

شمشیری با بیان اینکه بزودی و پیش از شروع سال نو این طرح آغاز خواهد شد، گفت: به مردم استان قول می‌دهیم در عید نوروز یک معتاد متجاهر در کرمانشاه نخواهند دید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در خصوص زمان پایان اجرای طرح، گفت: تلاش ما این است که این طرح به عید نوروز محدود نشده و اجرای آن تا آخر خرداد نیز ادامه یابد.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار