مشهد؛

اختصاص ۲۸ مکان اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در گناباد

۲۸مکان اقامتی شامل هتل، مهمانسرا، زائر سرا، اقامتگاه بومگردی و خانه معلم در شهرستان گناباد برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد با اعلام این خبر گفت : امسال علاوه بر مدارس و مکان های اقامتی، اقامتگاه های بومگردی نیز به ظرفیت اسکان مسافران افزوده شده است.
علیرضا شناسایی اظهار کرد: در تعطیلات نوروز با همکاری سایر نهادها و دستگاههای اجرایی ذیربط بسته های فرهنگی و بروشور معرفی آثار گردشگری گناباد از جمله قنات جهانی قصبه بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع می شود.
شناسایی با بیان اینکه امسال برنامه های این اداره با محوریت قنات قصبه برگزار خواهد شد گفت: نمایشگاهی شامل صنایع دستی، غذاهای سنتی و ارائه محصولات هنرمندان از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین 96 دایر است که با اجرای مراسم آیینی در برخی ایام نوروز همراه خواهد بود.
او افزود: همچنین با هدف معرفی آثار فرهنگی و سنتی گناباد، بازارچه های مختلف صنایع دستی و جشنواره های بومی محلی در هشت روستای این شهرستان برگزار می شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد برگزاری تورهای گردشگری و کویرنوردی را از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد و گفت: گناباد با برخورداری از ظرفیتها و جاذبه های گردشگری کهن از نقاط بسیار مستعد برای جذب مسافران در تعطیلات نوروزی است.
انتهای پیام// ح ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار