مشهد؛

برگزاری همایش فرهنگ میزبانی فردا در مشهد

همایش فرهنگ میزبانی به هدف ارائه خدمات بهتر به زائران و مسافران نوروزی فردا در مشهد برگزار می شود.

برگزاری همایش فرهنگ میزبانی فردا در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با اشاره به مشهد به عنوان دومین کلان شهر مذهبی جهان اسلام بیان داشت: بنا داریم به منظور رضایت و رفاه زائران امام رئوف با برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه شهری و استفاده از امکانات و ظرفیت های سازمان های دخیل در امر زیارت از موازی کاری جلوگیری کنیم.

قناویزچی با اشاره به طرح فرهنگ میزبانی افزود: ارتقاء سطح كمي و کیفی سفر زيارتي به مشهد و ارتقاء فرهنگ میزبانی و مهمان‌پذيري در بين مجاوران امام رضا(ع) و استفاده از ظرفيت هاي كم نظير زيارت جهت رونق بخشي به اقتصاد فرهنگ در مشهد مقدس از جمله اهداف این طرح است.

او با اشاره بر سیره و معارف رضوی و تأکید بر تغییر نگرش متقابل زائر و مجاور افزود: با بالا بردن سطح مهارت شهروندان و ارائه راهکارهای موثر در ارائه خدمات بهتر به زائران ،ایجاد روحیه مشارکت در تکریم زائران و افزایش میزان آشنایی و پایبندی به اسلام ناب ، در صدد تقویت روحیه پذیرایی داوطلبانه شهروندان ، از زائر هستیم.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد استفاده از ظرفيت سفرهاي جمعي و اردويي براي گسترش تبادلات فرهنگي اجتماعي، احياي ظرفيت‌هاي مغفول گردشگري از طريق مشاركت مردمي؛ با اولويت ميراث فرهنگي ديني و انقلابي را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

همایش فرهنگ میزبانی،فردا 22 اسفند ساعت 9 تا 11 صبح با حضور مسئولان استانی در سالن همایش های تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام// ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار