مشهد؛

آمادگی ایستگاه های مبادی ورودی مشهد برای استقبال از زائران

مدیر گردشگری و امور زائران خراسان رضوی از آمادگی ایستگاه های مبادی ورودی مشهد برای استقبال از زئران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز خبر داد.

آمادگی ایستگاه های مبادی ورودی مشهد برای استقبال از زائرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی گفت: هدف اصلی ما در این طرح ساماندهی، هدایت مناسب  و استقبال شایسته از زائران حضرت رضا(ع) با رویکرد ترویج فرهنگ میزبانی، اطلاع‌رسانی ظرفيت‌هاي موجود زيارتي- اقامتي، گردشگري و تفريحي،  خدمات فرهنگی و رفاهی در محل ایستگاه استقبال است.

وی افزود: ايستگاه هاي استقبال از زائر مبادی ورودی شهر در محور قوچان(منطقه10) و محور نیشابور (منطقه7)، پایانه مسافربری امام رضا(ع)(منطقه8) و  ایستگاه راه آهن(منطقه3) برپا خواهد شد.

مدیر گردشگری و امور زائران خراسان رضوی با اشاره به خدمات ایستگاه‌های استقبال، گفت: راهنمایی و پاسخ گویی به سوالات زائران و گردشگران در بدو ورود، توزیع اقلام و محصولات اطلاع رسانی نظیر نقشه، بروشور، معرفی خدمات عمومی حوزه ی زائر و مسافر نظیر تورهای گردشگری، برنامه های فرهنگی و فراغتی فرهنگسراها و مناطق و..... از جمله خدماتی است که در ایستگاه‌های استقبال از زائران ازائه می‌شود.
 

قناویزچی تصریح کرد: بهره گیری بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود در سازمان های شهرداری و سایر ادارات و دستگاه ها جهت ارائه ی خدمات در ایستگاه استقبال،  جمع آوری، ارائه ی آمار و گزارش فعالیت های ایستگاه استقبال به ستاد و نظارت و پیگیری نواقص خدمات ایستگاه ر این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر گردشگری و امور زائران خراسان رضوی یادآور شد: ایستگاه های مبادی ورودی مشهد برای استقبال از زئران بارگاه منور رضوی فعالیت خود را از 28 اسفندماه آغاز کرده و تا 13 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار