اصفهان؛

پول ترقه ها را به نوزادان نرجس بدهیم

رضا صادقی خواننده محبوب کشورمان عصر دیروز در بازدید از شیرخوارگاه نوزادان و نونهالان نرجس اصفهان، یکی از سرپرستان داوطلب این مرکز شد و سند این موضوع را با حضور سعید صادقی، مدیرکل بهزیستی استان امضا کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مديركل بهزيستي استان گفت: مردم ایران باید برای هرکدام از این کودکان، پدری و مادری کنند. البته این موضوع نباید لحظه‌ای، بلكه باید مداوم و همیشگی باشد.
صادقي با تاكيد بر اينكه نگاه بهزيستي تنها نگاه به كمك‌هاي مالي نيست و كمك‌هاي معنوي و رسانه‌اي براي ما بسيار با اهميت است گفت: اقدام اين هنرمند كه قبلا هم با اجراي آثاري به فكر گروه‌هاي هدف بهزيستي بوده تنها براي ترويج نيكوكاري و مهرباني در آستانه سال نو است و اين اقدامات خيرخواهانه هنرمندان اگرچه بسيار زياد بوده اما بدين شكل در اصفهان تا حدودي محدود بوده و اين موضوع تقريبا يك ابتكار و كار نو در شهر ماست كه يك هنرمند خوشنام در جمع كودكان بي‌سرپرست به ديدار و دلجويي از آنها بپردازد.
رضا صادقي، خواننده مردمی ايران با به آغوش کشیدن «ترانه ایران» نوزادی که چندی پیش در شهرستان مبارکه رها شده بود را فرزند خود خطاب کرد و دخترش تیارا را خواهر او.
« بابایی، خواهر بزرگ تو در تهران است. اینجا همه تو را دوست دارند.» صادقی در ادامه همزمان با نوازش کردن «ترانه ایران» چنین خواند: « سرتو بزار رو شونم و آروم بخواب گل بهار/ من پیشتم تا خود صبح چشماتو روی هم بذار.»
این خواننده محبوب کشورمان در ادامه گفت: مردم ما می‌فهمند که نیروهای این مکان با چه عشقی انرژی و وقت می‌گذارند و من افتخار می‌کنم اینجا هستم.
اين خواننده حضور بر روی استیج را جزء مکان‌هایی دانست که در زندگی به آن افتخار می‌کند  و ادامه داد: در حال حاضر همان حس استیج و افتخار را دارم. مردم اگر تصویری را از ما مشاهده می‌کنند، برای معروفیت ما نیست. آنها باید هزینه‌ای را که می‌خواهند برای ترقه چهارشنبه سوری پرداخت کنند، به این مکان هدیه کنند. البته مردم اصفهان به انسان دوستی شهره هستند.
این خواننده مردمی کشور گفت: مادری اتفاقی است که نیاز به آبرو دادن ندارد. مادر یک نام به دنبال دارد و آن هم نام مادر است و من شک ندارم قطعا مادر «ترانه ایران» دلش اینجاست. اما معلوم نیست کجای جهان گیر کرده است و امیدوارم قبل از اینکه ترانه لب به سخن بگشاید، مادرش او را در آغوش بگیرد و اولین کلمه‌ای که می‌گوید، « مادر» باشد و هر زمانی که مادر او برگردد، بدون هیچ بیانی با تمام وجود، پرداخت مخارج زندگیش را می پذیرم تا مادر فقط در کنارش باشد. این اعمال باید جزء بایدهای زندگی ما باشد و شکی در این موضوع نیست که خدا به عمل ما نگاه می‌کند.
صادقی در پاسخ به يكي از خبرنگاران مبنی بر اینکه یک پویش مردمی برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست بهزیستی ضروری است، اذعان داشت: با توکل بر خدا این کار را انجام می‌دهم و از مردم تقاضا می‌کنم با راه اندازی یک پویش مردمی هر روز این کودکان را به عید تبدیل کنیم. گلریزان نباید فقط در زورخانه اتفاق بیفتد، گلریزان به این است که خواسته‌ای از این کودکان رفع شود و آنها لبخند بزنند.
اين هنرمند كشورمان با تاكيد بر اينكه از حمایت‌های مالی و معنوی به شیرخوارگاه اصفهان دريغ نخواهد كرد در پایان ترانه «مادر» را برای حاضران خواند.




انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۷:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
دمش گرم واقعا یه مرد تمام عیار و البته خوش صداست